TRENING- EN SMULE TORTUR!

 

Håper morgendagen og lørdagen blir litt bedre enn forrige uke!

 

Etter forrige ukes trening blei jeg så sykt støl på framside lår at jeg nesten begynte å grine bare noen kom borti beina mine. Det var vondt altså! Lørdagen var så klart verst. Jeg trur vi kun må ha trent beina den dagen for jeg kunne ikke kjenne det noen andre plasser enn på framside lår. 

Enten det, ellers var lårene så sykt vonde at jeg ikke merket resten. Det var helt sykt vondt liksom. I dag trente vi mest overkroppen, så da regner jeg ikke med at beina blir like ille denne gangen som sist. Jeg håper ikke overkroppen blir like ille som beina blei i forrige uke, for så si det sånn. 

Uansett skal jeg nok overleve denne gangen også. Det er bare så kjedelig å bli så støl at man mest bare har lyst til å grine. Det er ikke så mye som frister da, annet enn å sitte i ro og bevege seg absolutt minst mulig. Jeg skulle egentlig begynne på varmtvannstrening i morgen, men det får vente.

Det hadde sikkert vært lurt med varmtvannstrening i morgen i forhold til støle muskler, men jeg  har rett og slett bommet helt på datoen, så da passer det ikke i morgen likevel. Jeg får heller hive meg på varmtvannstreningen til mandag neste uke i stedet. Da er jeg klar, håper jeg! 

 

Blir du støl etter trening?

 

________________________________

#trening #støl #muskler #styrketrening

________________________________

22 kommentarer
    1. Blir ikke mye trening på meg for tida..men å være støl er skikkelig vondt kan jeg huske..
      Men du blir nok sprek og sterk da :)) Varmtvannstrening høres deilig ut 🙂 Fin kveld videre til deg <3

    2. Hender ikke så sjelden at jeg blir støl….. men det er på en måte en god følelse, for da har jeg iallfall “tatt’n helt ut”……. hihi <3

    3. Føler sååååå mye med deg! jeg blir også så himla støl..og det er nok ikke vanlig stølhet..jeg fikk beskjed at pga fibron så fikk jeg det verre..samlet enda mer slagstoffer..og vansker med å kvitte meg med det..Du må avpasse treningen litt..ikke gi bånn gass!! Så slipper du bli så støl..ja varmtvann hadde nok vært godt etter slølhet.. Lykke til..og håper du ikke blir like ille i morgen!

    4. Nå er det riktignok noen år siden jeg trente noe særlig sist, men når det igjen er sagt har jeg ikke glemt hvordan det fort kan føles en stund etterpå. Kanskje særlig om man ikke egentlig trener/ har trent så mye ellers i livet. Vet ikke om du ser det, men jeg peker på meg selv nå.
      Herregud, jeg vet ikke hvordan det vil gå med meg når jeg en eller annen gang måtte klare å karre meg til et treningsopplegg igjen. For jeg har knapt gått noen turer de siste 4-5 årene (det har vel ihvertfall du vært MYE flinkere på etter hva jeg tenker og tror og har inntrykk av).
      Du, jeg har forresten litt lyst til å utfordre deg til noe. Hva sier du til å lage en liten, kort video som inneholder små, litt uhøytidelige øyeblikk fra diverse treninger du har hatt gjennom en ukes tid, eventuelt en måned? Ikke lange snutten, men et eller annet som for oss litt utenfor kan virke både bittelitt motiverende, men kanskje først og fremst en video som er litt småsadistisk underholdende! ^^

    5. annebe: Ja, det er ikke bare bare å være støl altså 🙂 Men, før eller siden går det jo over og desto bedre trent man blir, desto mindre støl liker jeg å tru man blir 😛 he he..

    6. Margrethe: Ja, sånn sett er jo stølhet bare fint det- det beviser jo bare at vi har gjort noe 😉 Formen tilsier ikke at jeg kan ta den helt ut enda, men jaggu blir jeg sykt støl for det om 😛 ha ha

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg gir så absolutt ikke bånngass, likevel blir jeg støl 😛 Men, jeg var ikke aleine om å ville grine pga støle bein- alle de andre var der de også, så jeg kan vel da bare være glad jeg ikke tok helt av 😛 ha ha…

    8. Etdiktomdagen: Ja, alle mine muskler, som jeg ikke har (ha ha) trur jo aldri jeg har trent før (noe som er sant fra tidligere) så det er ganske stølt alltid 😛 Men, regner med det snart går over, når musklene blir litt mer vant til bevegelser 😛

    9. Aylar Von Kuklinski: He he.. Du kunne like gjerne snakket for oss begge to 😛 ha ha.. Om en stund er jeg bedre trent, håper jeg, sa da er kanskje stølheten litt mindre intens 😛

      Åhh, det høres jo ut som en morsom utfordring, men jeg kan ingenting om video og alt det styret der, så blir nok dessverre ikke så mye av det :/

    10. Søtmonsen ): Ja, herlighet. Jeg har i grunn glad jeg ikke går til fysio (enda) lenger, for det var tortur som bare juling. Var mer enn én time jeg satt å grein i bilen på vei hjem fordi behandlingen var så vond og jeg ikke kunne gråte mens hu så det. Altså, det var så vondt :O he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg