HVERDAG- OPPDATERING UKE 40 OG 41.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. 

 

Uke 40

 

Mandag: Null blogging, faktisk.

 

Tirsdag: Null blogging i dag også. 

 

Onsdag: Nå nærmer jeg meg faktisk slutten på challengen, siden jeg har greid å kommet til dag 28. Jeg har ganske mange pinlige øyeblikk, i grunn. Trykk her hvis du vil lese et av dem. 

Ellers har jeg den kuleste katten i gaten, og uten tvil den mest innpåslitne. Jeg forteller så klart om Leon.


Trykk på bildet for å lese mer om denne innpåslitne katten. 

 

Torsdag: Dag 29 av challengen. Tilståelser kan være bittelitt pinlige. Spesielt når det handler om Aaron Carter. Kremt. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Ellers har jeg vært i skogen en tur med hundene, etter og mer eller mindre ha vært sengeliggende hele uken. Både hundene og jeg setter pris på en tur i skogen da. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Fredag: Siste dag av challengen! Tusen takk for at du leser bloggen min. Trykk her for å komme til innlegget. 

Ellers prøver jeg å spre litt glede, og gleden var stor når det var flere som heiv seg på en uforpliktende utfordring. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og så var det natten, igjen. Noen ganger har man så mye å si, man veit bare ikke hvor man skal begynne. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Jeg liker farger! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

Ellers setter jeg liksom pris på hver dag  jeg har en bra dag, om den så bare er litt bra. Bra er bra, uansett!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Null blogging. Det er lov, og ikke minst nødvendig noen ganger. 

 

Uke 41

 

Mandag: Jeg fikk i alle fall til en oppdatering for et par uker. Henger litt etter liksom. Trykk her hvis du vil se forrige periodes oppdatering. 

Faktisk har jeg trent også i dag. Jeg hadde kanskje mer kleine bevegelser enn jeg trente, men det er i alle fall en start. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Måtte så klart dele et bilde av Petter i dag. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: I dag har jeg hatt en veldig kjekk dag. Positivt overrasket hos psykologen, og tur med Petter og to av vennene hans etterpå. Ingenting er bedre enn å orke litt i løpet av en dag. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Jeg om over en utrolig dyktig fotograf for en stund siden og har siklet på spesielt et bilde fra han. Nå henger det endelig på veggen min! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging.

 

Lørdag: Null blogging. 

 

Søndag: Null blogging. 

 

Det var mine to siste uker. Nokså greie uker i grunn. Jeg har hatt litt mer energi enn ellers og ingenting er bedre enn det, for å si det sånn. Har hatt noen mindre greie dager også, men med flere bra dager spiller det ingen rolle. Jeg fokuserer heller på det positive. Kan bare ønske ny uke velkommen.

 

Hvordan har dine to siste uker vært?

 

___________

#oppdatering

___________

5 kommentarer

Siste innlegg