OPPDATERING UKE 20 OG 21.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. 

 

Uke 20

 

Mandag: Noen ganger blir det liksom bare med den oppdateringen.

 

Tirsdag: Fuck my life altså! Det er så typisk min flaks at bilen skal ta kvelden når det passer som dårligst. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Regn kan gjøre motiv veldig fine. Som perler på ei snor, ofte. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: I dag har Frodith bursdag. Hurra for henne. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers var det en ganske så fæl dag med tanke på bilen og alt det styret der, men det endte heldigvis veldig greit for det om. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Fredag: Jeg syns det er veldig rart at det skal være så rart at man bruker en kjole to ganger. Vel, jeg har fått høre det jeg, når jeg har brukt den samme kjolen flere ganger. Merkelig, men sant. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I går hadde jeg bursdag og da fikk jeg tidenes fineste bursdagsgave! Heldige meg! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: De dyrene mine altså. Jeg digger de! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 21

 

Mandag: Null blogging.

 

Tirsdag: Null blogging. 

 

Onsdag: Jessda. Jeg har blitt syk igjen jeg! Bahh! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag – Søndag: Null blogging. 

 

Det var en nok så kort oppdatering for å være over to uker. Jeg hadde ikke så mye ork, eller så mye å blogge om, når jeg likevel var syk. Og dagene gikk i et med ting og tang som skulle rekkes og gjøres og jeg veit ikke hva. Ser man bort i fra bilen og at jeg blei syk har jeg likevel hatt to nok så greie uker. 

 

Hvordan har dine siste uker vært?

 

___________

#oppdatering

___________

12 kommentarer

Siste innlegg