HVERDAG- SYK, IGJEN!

 

Nå er jeg lei! 

 

Det er ikke så lenge siden jeg var syk, og nå har jeg jaggu blitt syk igjen. Seriøst, det er til å bli gal av. Alt som kommer ned kommer bare opp igjen. Hurra liksom- not! Men satser på det går over i løpet av få dager. Det begynte for fult i natt og det har roet seg litt nå. Sikkert fordi jeg ikke har spist noe!


Fine blå blomster. 

Det kjipe med at jeg blei dårlig nå var at jeg begynte på denne 28 dagers dietten min i går, det positive er at jeg begynte i går og ikke for to uker siden! Det kjipe er at jeg må vente til slutten av juni for å ta dietten på nytt, det positive er at jeg nå kan spise så mye frukt jeg bare vil! Vel, vel. Snakkes. 

 

Har du vært syk i det siste? 

 

_______________________

#hverdag #syk #lei #positiv

_______________________

20 kommentarer
    1. Uff…nei..her er jeg frisk som en fisk…bortsett fra alt som er galt med kroppen da…hihih..God bedring! Helt fantastisk flott bilde!!

    2. Huff, så kjedelig å bli syk. Samme om du nettopp var syk, eller om det var lenge siden, så er det like kjipt.
      Men jeg ønsker deg masse god bedring, og synes det er flott du klarer å se både positive og negative ting med det hele 😉
      Klem

    3. Huff..kan ikke være noe kos å være så mye syk..bank i bordet, men jeg er heldigvis “aldri” syk… Du får ha ei riktig god bedring 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har aldri vært så mye syk som det jeg har vært etter at jeg gikk på denne fibro-smellen :O Før kunne jeg til nød bli forkjølet, eller ha vondt i hodet pga mangel på Red Bull og for svake briller, men aldri syk liksom. Nå er jeg jo syk hver fjortende dag, føles det som…

      Tusen takk- tok det på en morgentur med hundene her om dagen 😀

    5. Eva: Ja, kjipt er dte uansett, men når man blir syk med en gang man blir frisk fra noe annet er det litt ekstra kjipt altså :O

      Tusen takk 😀 Viktig å være positiv. Ha ha

    6. Helene: Jeg var heller aldri syk før, før jeg det siste året gikk på denne fibromyalgi-smellen. Etter det er jeg jo syk hver fjortende dag, liksom- føles i alle fall slik :O

      Tusen takk 😀

    7. God ebdring og håper du er bra og igjen nå. Er sjelden syk men ehr forleden lagde jeg litt krem og spiste det like før jeg la meg. Men etter 2 timer i drømmeland våkna jeg. Følte meg uvel av kremen og var nær oppkast, hadde litt feber. Det var en guffen opplevelse men en erfaring rikere, aldri mere krem før sengetid for meg.

    8. annebe: Takk- nå er jeg heldigvis bra igjen 😀 Jeg er jo også alltid syk nå, på en måte, og da er det så dritt at man skal få ting i tillegg- man blir jo såååå mye dårligere enn ellers :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg