HVERDAG- KLAR FOR HØST OG VINTER.

 

Jag går i vinterskor på hösten, alltid förberedd för stom, som Melissa Horn så fint sier. 

 

Jeg er aldri klar for vinter. Jeg kan ikke like å fryse. Likevel er jeg litt forberedt i år, trur jeg. Klikket hjem noen nye høst- og vintersko for litt siden. Jeg har ikke prøvd de ute enda, men de ser i alle fall varme ut. Om ikke så fikk jeg de i en størrelse større så jeg har uansett plass til to sett med ullsokker! 

Jeg er helt sikker på at jeg klikket på størrelse 37, siden jeg til vanlig bruker 36.5, men jeg fikk de i størrelse 38. Ikke verdens undergang, jeg kan bare ta på et par ullsokker, så sitter de nok ganske greit på beina likevel. Jeg fikk ikke bestemt meg for farge, så det blei et par i mørkeblå og et par i rød.

Jeg fant de på Wish.com etter at matogkakeoppskrifter.blogg.no delte de flotte blå skoene på siden sin. Jeg bare måtte ha de jeg også. Fikk brått ikke bestemt meg når jeg så de hadde flere farger, så da blei det to par i stedet. De var ikke så dyre at det gjorde noe, så da var det helt innafor.
Likevel må jeg si at denne shoppingsiden er en skikkelig lure side! Du finner et produkt du vil ha, for eks. disse skogene, velger størrelse og brått er prisen noe helt annet enn det de reklamerte for. Også kommer frakt på kr. 58 i tillegg. Det er greit nok i seg selv det altså. Men, det kommer et men.

At jeg måtte betale frakten to ganger, når jeg bestilte begge samtidig og de blei levert på posten i en og samme pakke syns jeg var fryktelig teit! Hadde det vært to forskjellige “leverandører” hadde jeg forstått det, men her syns jeg bare det blei for teit. Men, skoene var billige i seg selv så jeg lot det gå. 

En annen lureting på denne siden er at du finner et produkt til en pris, men hvis du blar deg videre nedover på siden kan du komme over nøyaktig det samme produktet til en helt annen pris. Jeg syns det er lureri jeg altså.Vel, nå er jeg i alle fall klar for høst og vinter. I alle fall er føttene klare for vinter.  

 

Har du shoppet på denne siden før?

 

____________________________________
#hverdag #sko #høst #vinter #nettshopping

____________________________________

19 kommentarer
    1. iselinslund: Dette var min første gang 🙂 Helt grei side altså- kjempe mye fint til en rimelig penge, men trur man må være litt obs på prisene likevel altså.

    2. De så jo fine ut, og varme!! ja jeg har titte på siden..og funnet mye jeg kunne tenkt meg..mannen bestilte noe..og det var vist over en mnd. leveringstid..Jeg tenkte jeg skulle se igjen..og finne litt flere ting, og så se hva portoen ble.. men når det er så billig så gjør det jo ikke noe..men det er en grense..og ja, jeg så også at man må virkelig se over hele siden før man bestiller..for de står jo flere steder…

    3. Jau, har shoppet der før. De har egentlig bare hentet en masse stæsj fra ebay, men en minstepris i frakt. Bruker å dobbeltsjekke om jeg finner noe fint, ser om jeg kan få det samme uten frakt og rimeligere på ebay. Savner en sorter etter rimeligste pris funksjon… Og eventuelt andre måter å sortere. F.eks. skriver jeg inn World of warcraft, men ønsker å kun se jakker… nå må jeg bla igjennom ALT av stæsj! Men ellers er siden helt ok.
      Og ikke minst var skoene dine kjempefin! 😀

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg trur de skal holde varmen greit- får spraye de med sånn vanntette greier, som jeg ikke husker hva heter. Herlighet jeg glemmer mange ord for tiden 😛

      Det sto også på mine at det var laaaaaaang leveringstid, men det tok i underkant av 14 dager. Kom visst fra Kina, eller noe sånt- i alle fall et språk med rare tegn på lappen på pakken 😛

      Og ja, de samme produktene dukker jo opp flere plasser med flere forskjellige priser. Uansett om det er billig, så er det ikke krise med portoen, men når man må betale 58 kr pr kjøp, så blir det ganske så mye penger likevel altså 🙂

    5. Mia: Ja, du sier noe der- fikk også ebay følelse av den siden 😛

      Hmm, prøvde ikke å sortere noe, men ser virkelig problematikken der ja hvis man faktisk leter etter noe spesifikt.. Men siden virker helt ok som du sier 🙂

      Takk- håper de er gode å ha på 😛 he he.. Kjøpte forresten et par lyseblå joggesko også, men de glemte jeg å vise 😛

    6. De var lekre! Fine farger! Har ikke handla på wish….. er nok snuppa her på 19 som er best på nettshopping! <3

    7. Ja, jeg fikk de jo til en enda billigere penge før dette igjen, og da var det ikke slik med prisen, så når ei annen sa at når hun skulle gå høyere opp i sko str. så ble plutselig prisen høyere, så den skjønte ikke jeg heller da.. Måtte kun ha vært det tilbudet på de i str. 35 xD Ikke vet jeg.. Men er det med den siden og Ebay at de lurer folk med at ting er så fryktelig billig, og så om man ikke ser litt mer etter en samme ting, så kan man ende opp med å betale dobbelt opp. Siden det er flere som selger samme ting, men ikke til samme pris ;o Men er liksom ganske greit ellers synes jeg da, til å kjøpe slike småe dill dall som mobilvesker og slikt :)) Men er jo så klart påpasselig med hva det er jeg handler, siden klær og sånt ser jeg på hva andre har sagt om produktet f.eks. og da er det ofte ikke samme kjole som på bildet og sånn. Så var jo litt i tvil med skoene, men tenkte jeg måtte prøve ;o

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg