HVERDAG- OPPDATERING UKE 42, 43 OG 44.

 

En liten oppdatering over de 3 siste ukene. 

 

Uke 42 

 

Mandag: For en gang skyld er jeg tidlig ute med å ha fikset høst- og vintersko. Som regel drøyer jeg det til neste år. Men ikke denne gangen nei.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg trent, og det er ikke akkurat en bombe at jeg føler jeg dør hver gang. Det er tungt da.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Null blogging. 

 

Onsdag: Jeg holdt en giveaway som Terje og Yvonne fra bloggen nouw.com/togy vant. Det var gøy.


Trykk på bildet for å lese hva Terje og Yvonne skreiv når de vant. 

 

Torsdag: Noen mennesker fortjener mye skryt og i dag kunne jeg nesten ikke skryte nok av alle trafikkhelter som trosser vær og vind for å sørge for at vi skal komme oss trygt fremover. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Fredag: Null blogging.

 

Lørdag: Null blogging. 

 

Søndag: Fremdels null blogging.

 

Uke 43

 

Mandag: Litt livstegn må man ha. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Ikke så mye blogging at det gjør noe.

 

Onsdag: Ikke så mye blogging i dag heller. 

 

Torsdag: Jeg tok en liten fototur langs et vann på vei hjem fra jobb i dag. Motivene blei ikke akkurat slik jeg så de for meg, men det blei ganske ok likevel. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen.

 

Fredag: Det er ganske gøy å ta bilder av det samme motivet med dagen i mellom og se forskjellen. 


Trykk på bildet for å se forskjellen mellom dagene. 

 

Lørdag: Helgen som jeg har ventet på i nesten 1 år er her. Den store godterihelgen!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg spilt Super Mario på Nes maskinen min. Kompisen min påsto han var så veldig godt, men sannheten er at han suger big time! Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Søndag: Jeg prøver å komme godt i gang med treningen, men det er ikke bare bare. Jeg har fått en del øvelser av fysioterapeuten, men har fått beskjed om at jeg må finne noen flere. Det er ikke bare lett når man helst vil slippe å trene. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

Ellers har jeg løpt rundt i pysjen i hele dag. Det er lov. Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Uke 44

 

Mandag: Null blogging.

 

Tirsdag: Når man er alt for mye hjem går dagene brått i surr. Trykk her for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: I dag er jeg ganske så kaputt. Å være støl etter trening gjør ikke akkurat saken noe bedre. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Null blogging.

 

Fredag: Null blogging.

 

Lørdag: Fremdeles null blogging.

 

Søndag: Null blogging fortsatt.

 

Det var de tre ukene. Litt som skjer innimellom og det er helt greit. Jeg har hatt mange dager hvor jeg ikke har blogget og det er helt greit det også. 

 

Hvordan har dine siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg