HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Det blir en litt tidlig kveld i dag altså. 

 

Jeg knuste kompisen min i Mario i dag. Han har skrytt i evig lang tid nå at han er helt rå på Mario. Vel, det er han så absolutt ikke, og det greide han fint å bevise selv i dag. Jeg veit ikke hva vi lo mest av. Bare at vi er ganske morsomme, eller at han var helt elendig på spillet. Gøy var det i alle fall. 

Nå skal jeg i grunn bare legge meg rett ut på sofaen føre jeg skal finne sengen om ikke så alt for lenge. Ikke nok med at formen er litt dårlig til vanlig, men jeg har greid å dra på meg tidenes kjedeligste forkjølelse i tillegg. Øyne, nese og hals er helt ute av ordentlig funksjon. Så da sier jeg nattinatt.

 

Har du hatt en fin lørdag så langt? 

 

___________________

#hverdag #natten #syk

___________________

18 kommentarer

Siste innlegg