HVERDAG- JEG LEVER JEG ALTSÅ.

 

For noen dager!

 

Jeg har vært litt, eller mye, fraværende og det er rett og slett fordi jeg har vært i Lindesnes og hentet resten av flyttelasset mitt hjem til Halden. Vi reiste ned på onsdag og tilbake på fredag. Nå er stuen her hjemme i Halden stappfull av hele flyttelasset mitt, så jeg må prøve å organisere litt slik at man får tilbake plassen. Jeg greier ikke en gang å tenke i det rotet som er nå. 

Petter har vært hos faren min siden onsdag, så han er helt slutt nå og ligger som et slakt i den nye sengen sin. Da får jeg i alle fall tid til å rydde litt nå mens Doffen dro på hovkeykamp. Jeg hadde lyst til å se på hockey jeg også, men jeg blir heller hjemme og prøver å få tilbake stuen. Mulig jeg trenger et par dager og at jeg derfor ikke er så aktiv her inne med det første. Vi får se. 

 

Har du hatt en fin romjul? 

 

______________________

#hverdag #livstegn #flytting

______________________

16 kommentarer
    1. Jul og romjul har vært noe dritt, men nå blir det litt bedre 🙂 Så greit at du er på plass her på østlandet 🙂 DET blir bra 🙂 Klem <3

    2. Flytting tar sin tid..og er slitsomt ! Bra noen kunne passe Petter da..for om han var med på flyttelasset ble det vel ikke plass til så mye mer..hehe.. God helg videre <3

    3. Uff..syns jeg ser stua di..hihih..og man kan lett bli overveldet..men begynn et sted, og jobb deg innover….Lykke til! og grattis med nytt bosted! ha en god kveld i ryddingen!

    4. Mye arbeid når man flytter. Hvor mange mil er det fra Lindesnes til Halden? Tipper dere tar ferje mellom Hoten og Moss. Håper dere får alt på plass etterhvert og kan da det med ro siden. Ha en fin kveld.

    5. Ja jeg fikk jo med meg at du holdt på å flytte på dag på Snap. Kan ikke si jeg misunner deg, når jeg så alt som skulle finne en plass. Lykke til ;o))

    6. frodith: Så kjedelig at julen har vært dritt, men bra det er bedre nå da <3 Må inn hos alle flotte bloggere og oppdatere meg snart- jeg har ikke hatt tid med flytting og jeg drukner fremdeles i flyttelass i alle rom :O Ha ha.. Ses kanskje i 2019 liksom 😛

    7. annebe: Ja, det tar mye lenger tid enn man trur og er fryktelig slitsomt- men deilig at alt i alle fall er på plass da, selv om alle rom drukner i flyttelasset mitt her nå 😛 he he.. Ha ha- ja, hadde Petter vært med hadde vi måtte tatt en ekstra tur på søpla med å kaste tingene mine, for det var såvidt plass til et hårstrå i både henger og bil 😛

    8. Toini: Det ser fortsatt ikke ut her :O ha ha.. Men i dag skal jeg ta i et lite tak, så kanskje i alle fall stuen kan bli overlevbar 🙂

    9. Helge: Det er alltid mye mer jobb enn man trur når man skal flytte og vaske og alt det der :O Men deilig å være ferdig på det ene stedet i alle fall 🙂

      Det er ganske nøyaktig 40 mil å kjøre, og så er det Horten/Moss båten også 🙂 Bruker til vanlig ca. 6 timer å kjøre, mer nå med full henger og full bil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg