DAGEN I DAG.

 

Dagene er nok så like. 

 

I dag jobbet jeg litt lenger, siden jeg var hos veterinæren med Petter i går og derfor jobber inn litt tapt tid. Jeg jobbet i grunn bare fra 07.30 til 16.00, så det er ikke så mye at det gjør noe, men jeg jobbet mens jeg spiste i dag, etter at systemet krasjet og det jeg jobbet med ikke hadde blitt lagret og jeg derfor måtte begynne helt på nytt. Jeg var 7 tall i fra å være ferdig. Irriterende. 

Jeg fikk i alle fall gjort ferdig det jeg begynte på i dag før jeg dro hjem, så da var jeg fornøyd. Mulig jeg jobber bittelitt lenger i morgen også. Nå venter jeg bare på at den seine middagen vår skal bli ferdig. Kristoffer har trent i kveld, og siden jeg jobbet litt lenger drøyde vi middagen til nå i stedet for å stresse med det før trening. Vi skal spise tirsdagspizza, for de som måtte lure på det. 

 

Hvordan har din dag vært så langt? 

 

___________________________

#hverdag #middag #jobb #tirsdag

___________________________

12 kommentarer
    1. Så flott bildet! Det hørtes forferdelig irriterende ut å miste mye jobb rett før du var i mål!! grrrrr…..Du må ha en god kveld! og nyt pizza!

    2. Så vakkert bilde da! Ja, dagene kan bli annerledes når dataen ikke vil men du fikset det. Tirsdagpizza hørtes godt ut. Her har det regnet i morges, men nå skinner sola. Ha en fin dag 🙂

    3. Etdiktomdagen: Pizza er alltid godt (hjemmelagd, vel og merke, blir fort lei kjøpepizza) 😀

      Ja, det er dritkjipt, så i dag har jeg lagret alt arbeid hvert 10. minutt 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg