HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Trøtt i trynet. 

 

Det har i grunn vært en passe slapp helg. Det har regnet hele helgen så vi har ikke akkurat bodd i skogen, for å si det slik. Det har kun blitt gåturer. Litt deilig det også. Selv om formen er stigende er jeg ikke helt bra. Jeg blir fortsatt veldig sliten av den vanlige runden på ca. 2.2 km. Slapp, med andre ord.

I dag gikk vi den vanlige runden før jeg trente. Jeg var såpass slapp etter den turen at jeg trengte nesten 1 time pause før jeg orket å trene liksom. Men det føles bra at jeg orker begge deler på en dag. Vi skal ikke lenger tilbake enn en liten måned før det var helt utenkelig at jeg orket begge deler. 

Nå skal jeg egentlig ta kvelden helt her. Hundene skal straks få kveldsmat og så skal de få en liten tur ut før vi tar helt natten. I mellomtiden skal jeg finne noe passe bra å se på Netflix slik at jeg roer den helt ned. Det er deilig å bare slappe helt av før en ny uke begynner. Jeg skal på jobb i morgen.


Når Iimo brått vil kose litt. 

Jeg skal jobbe mandag, tirsdag og torsdag hadde jeg tenkt. Ca. halve dager. Jeg skal til legen på fredag igjen, og drar etter det en litt langhelg til Halden. Jeg skal i dåp til et søskenbarn, så det blir koselig. Kanskje jeg er så heldig at jeg får hilst på den nye nevøen min også. Krysser fingrene for det.

Jeg kan ikke se at de har planer om å komme i dåpen i helgen, så det er ikke sikkert jeg får tid til å hilse på de, men skal i alle fall prøve. Jeg må rekke en tur innom venninnen min i Strömstad også, siden jeg glemte bursdagsgavene hennes hjemme sist jeg var der. Hu fikk en plaster på såret gave.  

Til slutt. Giveaway’en min, hvor du kan vinne en bakebok enten med sjokoladefristelser, eller muffins, avsluttes i morgen, så hvis du ikke har meldt deg på er det siste sjanse nå. Jeg trekker en vinner i morgen kveld, så litt tid er det enda, men ikke mye. Nå sier jeg i alle fall natta for i dag. Nattinatt.

 

Hva er dine planer for resten av kvelden? 

 

________________________________

#hverdag #natten #netflix #trøtt #slapp

________________________________

18 kommentarer
    1. Så flink du er og trener selv om du ikke føler deg helt pigg. Man får jo energi av å trene sies det, jeg derimot slokner som et oppbrent lys om jeg anstrenger meg bittelitt. Håper du finner noe bra og se på netflix Ps: jeg leter etter noe der jeg også hahaha Jammen har du planlagt hele uka med helga og alt, tipper det blir kos <3

    2. ladyaugust: Ja, har fått litt streng beskjed om at jeg må holde meg i aktivitet, så da blir det gåturer med hundene og bittelitt trening 🙂

      Ha ha- er ikke ofte jeg greier å planlegge så mye 😛

    3. Det er jo aldri godt å si, noen ganger skal man holde seg i ro og andre ganger skal man bevege seg. Småturer er nok lurt uansett nesten tror jeg 😀 Jeg liker å vite hvordan ukene skal være, men ikke alt for mye som skjer for liker å ha kreativtid også D

    4. Du får kose deg i dåpen da ^^ Her har vi flyttet til svigerfar, fordi de skal fikse nye rør i hele borettslaget. Mye styr! ;o Pakke vekk alt og flytte over saker, siden det blir i 2 uker ;o Skulle tro vi skal flytte xD Så mye saker å pakke ned 😛

    5. Du er flink til å stå på..bare ikke slit deg ut..så herlig å ha noe å se frem til..du trenger det i alt det vondt som skjer ellers i hverdagen..Ha en så god uke du kan!

    6. ladyaugust: Det er vanskelig å finne en god balanse noen ganger 🙂 Og det er viktig med kreativtid, spesielt for deg siden vi får god nytte av det vi også 😉

    7. Søtmonsen ): Ånei, det hørtes fryktelig slitsomt ut- blir jo nesten som en helt flytt det, uten at dere en gang skal flytte :O Håper de to ukene går fort for dere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg