HVERDAG- OPPDATERING UKE 24.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Tidenes stress med å få tak i veterinær! Hos den 9. veterinæren fikk jeg endelig time! Trykk her for å lese om det. 

Ellers er det bare fordeler med å kastrere og sterilisere kattene sine! Mini har nå fått behandling og må gå på antibiotika i 5 dager. Hadde folk tatt ansvar for dyrene sine kunne dette vært unngått!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Jeg ser på ganske mange serier. Og det er av den enke grunn at de er bra og rå og alt det der! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers fant jeg noen flotte Humlerumper på turen med Petter i dag. Jeg syns de er så flotte!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Jeg har en flott konkurranse gående, hvor du kan vinne hudpleiesettet Botanical Effects fra Mary Kay. 


Trykk på bildet for å komme til konkurransen. 

 

Torsdag: Dyrehagen i løpet av uken. Jessda. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og Fullstendigkaos har bursdag i dag. Hurra!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Elin i løpet av uken. Typisk Elin. Jessda.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers tok vi en liten kveldstur på stranden i dag. Noen ganger er det helt greit. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Mulig jeg sitter for mye på rumpa. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og så var det den årlige utstillingen da, som vi så klart ikke er klare for. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er det natten, men jeg tørr ikke å sove!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: I dag orket jeg ikke å blogge. Jeg var så trøtt etter å ikke ha sovet, og så var jeg på sommertreff med jobben noe som gjorde at jeg var helt skutt når jeg kom hjem at jeg la meg før kl. 21.

 

Det var min siste uke. Jaggu har jeg vært aktiv. I dag har jeg tidenes skallebank,så i dag har jeg ligget rett ut på sofaen hele dagen, med pleddet over hodet. Hver minste bevegelse har nesten tatt livet av meg! Jeg husker ikke sist jeg hadde skikkelig skallebank, så dette var døden altså. Sofaen kaller. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. Humlerumper er tøffe 🙂 Du var ikke på bloggen igår nei, da må du inn til meg i dag å lese novellen fra i går :-))) hvis du orker.

    2. Uff..vet hvor vondt det er med hodepine..så god bedring!! Kanskje litt for aktiv uke….ha en god ny uke!

    3. Det virker ikke som om du har kjedet deg denne uken :o)) Her i Casa Fres og Knurr har det ikke skjedd så mye denne uken. De firbente er snille det ene øyeblikken, og i det neste flyr de i tottene på hverandre…

    4. Siste uka for min del har vært nokså bra. Det toppa seg med en klassefest på lørdag med folka fra barneskolen. Ellers bada jeg ute for første gang på søndag, turer går jeg i fleng i skogen. Litt kjøp av sommertøy var en god ting. Ellers ble alt som før.

    5. frodith: Ja, det er de 😀 Nei, jeg var ikke helt i form i går, så var såvidt inne å mekket sammen noen oppdateringer bare 🙁 Nå har jeg bare en liten pause i musejakten, før jeg må pakke til jeg reiser i morgen, så håper å få tid litt seinere 😀

    6. Helge: Så mye koselig du har rukket da- herlig 😀 Jeg bader sjeldent ute, og kommer nok ikke til å skje i den nærmest fremtiden heller 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg