BLOGGERE- FULLSTENDIGKAOS HAR BURSDAG!

 

Fullstendingkaos, eller Aylar Von Kuklinski, som han også kaller seg, blir stor gutt i dag. 

 


Trykk på bildet for å komme til bloggen hans. (Mulig han blir litt lei seg for at jeg stjal et bilde).

Fullstendigkaos er en av de jeg har “kjent” siden jeg begynte å blogge. Han er en artig skrue. Spesiell på mange måter, men veldig artig. Jeg liker at han tørr å være seg selv. Han er helt klart noe for seg selv. Gratulerer så mye med dagen din i dag. Mulig du har vært stor gutt i mange år allerede, men. 

 

Har du gratulert Fullstendigkaos med dagen i dag? 

 

______________________________

#bloggere #fullstendigkaos #bursdag

______________________________

17 kommentarer
    1. Awesome!! 🙂 Gøy å få et eget blogginnlegg igjen på et annet sted enn min egen blogg, det begynner å bli en god stund siden sist, ihvertfall av hva jeg vet om! ^^
      Og tusen takk, for både gratulasjon og flotte ord! 🙂 Hmm, Fullstendogkaos, ja, kanskje det rett og slett skal bli det nye bloggnavnet mitt en dag hvis jeg av en eller annen gang skulle åpne en ny ^^
      Og apropos bildet så går det HELT greit. Har et såpass stort ego så akkurat det syns jeg bare er stas, får meg til å føle meg bittelitt mer kjendis liksom, og det har jeg ikke akkurat i mot å føle heller xD
      Takk-takk! 🙂

    2. Aylar Von Kuklinski: Ha ha ha- kanskje like greit at du ikke så at jeg hadde skrevet feil på alle tre stendene- med TRE forskjellige feil 😛

    3. Haha, det sier litt hvor KAOS-aktig bloggnavn jeg har når selv de som har fulgt meg lengst ikke makter å skrive det riktig enda de gir seg selv tre forsøk en gang xD Husker du hva du skrev på de to andre stedene i innleggene? Jeg merket bare det siste. Litt trett nå etter lang dag (vært opp siden 04-tiden i dag/ natt), så sikkert derfor jeg ikke merket de to andre nå.

    4. Aylar Von Kuklinski: Jeg hadde skrevet “Fullstedigkaos”, “Fullstendogkaos” (som du nevnte) og Fullsendigkaos”. 😛 Er det mulig liksom 😛

    5. Gratulerer så mye, kaos eller ikke 😉
      Kjekt med bursdag, og kjekt når det handler om bloggere jeg ikke vet hvem er 🙂

    6. Herlig at du profilerer andre bloggere 🙂 Jeg har jo knapt nok profilert meg selv på lange tider.. men nå måtte jeg ta meg selv i nakken.. sukk.. Ha en nydelig helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg