HVERDAG- OPPDATERING UKE 14.

 

En liten oppdatering over uken som gikk.

 

Mandag: Jeg rakk vel ikke mer enn å poste et innlegg føre jeg sovnet på sofaen og våknet nesten en time etter at jeg burde ha gått å lagt meg. Lite teit liksom! 


Trykk på bildet hvis du vil lese om det. 
 

Tirsdag: Ny blogg, fortsatt under oppussing, så da blir det litt diverse innlegg for å få på plass alt. Jeg må jo fortelle litt om Petter også.


Trykk på bildet hvis du vil lese mer om verdens mest sjarmerende Petter. 
 

Onsdag: Fyst.blogg.no har en Challenge om livet og den er jeg med på. Første dagen handler om en spesiell person i livet. 


Trykk på bildet for å lese mer om hvem jeg ser på som ekstra spesiell. 
 

Torsdag: Challengen hos Fyst.blogg.no fortsetter og i dag handler det om en gjenstand som betyr mye. 


Trykk på bildet for å lese om hvorfor dette bildet betyr mye for meg. 

Ellers har jeg vært hos fysioterapeuten i dag og det var en helt forferdelig opplevelse. Jeg gjorde alt jeg kunne for å ikke gråte.


Trykk på bildet hvis du vil lese mer om den forferdelige timen hos fysioterapeuten. 
 

Fredag: Dag tre av Challengen til Fyst.blogg.no. I dag handler det om hverdagsgleder. 


Trykk på bildet for å lese mer om mine hverdagsgleder.
 

Lørdag: Challenge om livet, hvor av dagens tema handler om minner. Det beste minnet i livet faktisk. 


Trykk på bildet for å lese om mitt beste minne her i livet. 

Ellers tok vi en tur på stranden i dag i det fine været. Det er aldri feil. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 
 

Søndag: Frodith har gjor det igjen. Hu har engasjert en hel haug med bloggere og ikke bloggere til å legge ut selfie av seg selv. Men ikke av den søte og fine typen. 


Trykk på bildet for å se resten av de sjarmerende selfiene som har fått plass på ustillingen til Frodith.

Fyst.blogg.no fortsetter å utfordre tankene med Challengen sin. I dag handler det om hva man frykter mest her i livet. Min største frykt er å bli gravid!


Trykk på bildet for å lese mer om min frykt. 
 

Det var min uke. En veldig grei uke, med mye tanketenking på Challengen til Fyst.blogg.no. I dag har jeg så grusomt skallebank, så nå skal jeg gjøre som resten av dyrene her i huset og bare grave hodet mitt ned i en pute og lukke øynene. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer
    1. Ser ut som ei herlig uke:). Min uke har vært grei, masse tentamener, prøver og pugging:). Denne uka er ikke bedre:). Ønsker deg ei flott uke:):)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg