BLOGGERE- CHALLENGE OM LIVET #1

 

Fyst.blogg.no har en challenge- om livet- og jeg er så klart med! 

 

Dag 1- En person i ditt liv som virkelig er der for deg hele veien, uansett hva!

Med en fare for at livet mitt høres fryktelig kjipt ut, så kan jeg ikke komme på noen. Det er i grunn litt trist, men jeg har valgt det litt selv. Tidligere hadde jeg gode venner, noen bedre enn andre, som jeg visste var der for meg hvis jeg trengte det. Ting forandret seg, uten at jeg skal gå nærmere inn på det.

Jeg hadde også gode venner i familie, men det også forandret seg, uten at jeg skal gå nærmere inn på det også. Etter en lang og nok så kjip tid, hvor en viss person brukte all energi på å få venner og familie til å snu meg ryggen gikk jeg rett og slett lei. Jeg pakket tingene mine og dro!

Jeg har mistet litt kontakt med nesten alle venner. Og jeg har lite kontakt med familie utenom når det skjer noe spesielt, slik som konfirmasjon, dåp og noen bursdager. Akkurat det er vel like mye min feil som noen andre sin, men jeg er litt der at jeg ikke gidder å bruke tid på folk som ikke bryr seg. 


Hjelpes. Jeg var den styggeste baibisen ever! Tanten min er så klart like vakker enda.

Likevel vil jeg trekke frem tanten min, Tove. Selv om vi kanskje ikke har så god kontakt alltid, så veit jeg at hu alltid er der. Når jeg først er i Halden så er det henne jeg er hos. Hu er den jeg snakker mest med på telefonen og hu er den jeg kan si hva som helst til, uten at det kommer videre!

Når jeg var liten, som i tidlig barneskolealder, bodde jeg hos henne i ca. 3 år. Den gangen hadde hu ikke barn selv, men hu åpnet alltid dørene, ikke bare for meg, men søsknene mine også. Hu har aldri gjort forskjell. Selv om jeg bodde der fast, fikk jeg ingen fordeler når de andre var der også. 

Hu er rett og slett ei fantastisk tante på alle måter! Selv om vi ikke alltid er enige om ting, eller selv om hu syns jeg er litt vel frittalende om ting hu helst ikke vil høre om, så går vi veldig godt overrens. Som sagt, hu er den jeg kan snakke med om alt, alltid, uten at det blir spredt noen rykter. Fantastisk!

 

Har du ei fantastisk tante?

 

________________________________________________________

#bloggere #challengelivet #challengeomlivet #fyst #fantastisk #tante

________________________________________________________

28 kommentarer
    1. Så flott at du har henne da! Ja jeg har heller ikke mye kontakt med familien..og tanter og onkler, hva er det? hihih. ikke i nærheten av det forholdet du har til din tante..Trist at du har fått så mye motgang! Så godt å høre du har tanten din! Flott bidrag!

    2. <3
      Elin den strålande.
      Du er ikke bare en fantastisk sötsur, men også Tante! Vet vi ikke har så all verdens god kontakt alltid. Jeg er ganske så osocial. Men tenakler på deg vär DSG, kjäre söder. Speciellt när jeg dricker red bull 🤘🏻❤️
      Tak for alt du gitt meg. Tak for at du tok meg in i hjemmet ditt. Og GA meg kjärlighet og gränser :-)<3
      Du er best

    3. Linnea: Du er vel søt vel, Sara (Linnéa) <3 Jeg er jo ikke verdens mest sosiale jeg heller, men prøver jo å rekke innom de fleste når jeg først er oppover, men det er ikke så lett med dere som bor i Sverige med tanke på hundene. Men jeg gleder meg alltid til å se dere <3

      Ha ha. Jeg trur alle tenker på meg når de ser, eller drikker en Red Bull 😀

    4. Her fikk vi frem den dybden vi virkelig lette etter! Ja, Elin dette er herlig og ærlig og åpent! Hurra for at du lar folk slippe inn på deg, hurra for at du våger å forlate skallet. Selv om du ikke vil gå innpå ting, så er dette mer enn nok forklart! Og all respekt til deg, vi bøyer oss i støvet! Du er virkelig den som har åpnet med bask og bram.. Unnskyld at vi blir så ivrig, men det er dette som er ekte for oss! Jaaa! Og takk og pris for din tante som er der for deg <3

    5. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ja, jeg kjente jeg måtte tenke meg godt om på den challengen, og derfor bestemte jeg meg også for å bli med- det er jo litt viktig å tenke over, for jeg kunne helt klart ha gjort noen forandringer selv, men trives jo veldig godt slik jeg har det også 🙂

    6. Terje og Yvonne: Tusen takk for det <3 Når jeg leste dag så var min første reaksjon at jeg ikke kunne bli med, for jeg hadde jo ingen slik i livet mitt lenger- jeg har jo venner og familie, men ikke på den måten lenger. Så jeg gikk litt ut av bloggen, men kom tilbake to min etterpå for da kom jeg til å tenke på tanten min som faktisk er der, og jeg er jo ikke akkurat den som pynter på sannheten, selv om jeg ikke henger ut folk på bloggen min- så da kunne jeg jo begynne med sannheten da, uten å gå i detaljer 🙂

      Takk igjen- veldig hyggelig at dere likte det <3

    7. talitasverden: Takk- en tante i livet burde alle ha <3 Jeg er jo heldig som har mange tanter og onkler, men har jo dessverre ikke like god kontakt med alle. Men hu her er jeg jo oppvokst med, så hu har vært her gjennom hele livet <3

    8. her er det vel min søster og min lillebror eg har mest kontakt med….-utenom datteren min selvsagt….har heller ikkje så mye familie,men det er mer at de er borte enn at eg ikkje vil se dem 🙂
      dvs noen har eg valgt vekk….men i det store og hele er mine beste venner min familie føler eg 🙂

    9. cuskima: Det er fint å ha god kontakt/vennskap med familie <3 Jeg har jo mer kontakt med noen enn andre, men har generelt litt vel lite. Men i slutten av måneden er det konfirmasjon til nest eldste tantebarnet mitt så da får jeg jo hilst på alle tantebarna mine igjen <3 <3

    10. Det er trist når man ikke har noen der, men det er viktig å holde de man stoler på nært <3 Av og til er det ikke sånn at alle går like greit overens eller man har så forskjellige liv at ting rett og slett blir for vanskelig. Godt å høre at du har et slikt forhold til tanta di <3 Goood varm klæm. Vi baker eplekake nå for å feire at vi er glade 😀

    11. ladyaugust: Det er veldig viktig å holde på de man stoler på <3 Og så er det viktig å være en andre kan stole på- det må man ikke glemme <3

      Åhh, han jeg er sammen med snakket om at han hadde lyst på eplekake her om dagen så jeg lovet egentlig jeg skulle lage det i helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg