HVERDAG- TRENGTE VISST LITT SØVN.

 

En god natts søvn er aldri feil.

 

I går var jeg trøtt før jeg sto opp. Det er faktisk mulig! Jeg var alt for seint i seng, trur klokken blei nærme halv fire, og Petter hadde time hos veterinæren halv ti. Jeg ville absolutt ikke stå opp når alarmen ringte. Jeg slumret så lenge at jeg såvidt hadde tid til å pusse tennene før vi måtte hive oss i bilen til veterinæren.

Jeg skulle hjem i går også, men kom meg ikke avgårde før halv to. Det er litt seint når man har en 6 timers kjøretur fremfor seg. Halve turen gikk overraskende bra, men etter det gjespet jeg konstant. Jeg var så sykt trøtt at jeg flere ganger måtte vurdere om jeg måtte stoppe et sted for å sove. Trøtt som fy, ja.

Det gikk greit uten, men jeg var trøtt og sliten når vi kom hjem kvart over syv på kvelden. Før klokken rakk å bli åtte hadde jeg sovnet på sofaen. Jeg våknet halv elleve og fikk bare kavet meg inn i sengen. Jeg våknet et par ganger i løpet av natten for å drikke vann og tømme blæren. Ellers var jeg i koma.

Jeg trengte visst litt søvn. Jeg sto ikke opp før klokken var kvart over åtte i dag morges og har likevel har jeg greid å duppe av en og en halv time på sofaen i dag også. Noen dager trur jeg ikke jeg gjør annet enn å sove. Men nå er jeg våken og det skal jeg være til jeg skal legge meg for å sove i kveld.

 

Sover du mye?

 

__________________

#hverdag #sove #trøtt

__________________

12 kommentarer
    1. Høres ut som du er utslitt…sovesyke…ja..jeg føler meg trøtt og slapp..men sover ikke mye..Når jeg våkner..må jeg opp med engang..og om kvelden er jeg trøtt..men sover lett og lite..Men jeg trenger nok lite søvn..for klarer meg helt fint på 4-5 timer søvn i døgnet..MEn da jobber jeg ikke altså..så må ikke være klar i toppen…hihih..håper du snart kommer deg til hektene igjen…klem fra meg!

    2. Sover mye selv, f.eks hadde jeg opplevd noe som gjør jeg pysisk og fysisk sliten sovner jeg fort. Da vi reiste hjem og samboeren kjørte klarte jeg knapt å holde øynene åpne 45 minutter..før jeg sovna og våkna ikke før vi var ved butikken der vi bor.. (sove i nesten 3 timer) ellers, kan jeg sove til kl e 12 og må ta en dupp mellom 16-17 liksom, hvis det er masse greier som kaver meg opp

    3. Jeg er mye trøtt.. men sliter med å få sove… slitsomt i grunnen..
      Seks timers kjøretur… slitsomt det også..hehe… Håper du er utvilt og får en fin dag i morgen <3

    4. Som svar på spørsmålet ditt: NEI! Jeg klarer aldri å komme meg i seng om kvelden, og ender opp med å sove alt for få timer i løpet av natten. Det er fælt å være trøtt når man skal kjøre langt, noe jeg har prøvd et par ganger..

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har slitt hele livet med søvn, men jaggu hjelper det en del med disse medisinene jeg går på som gjør at jeg sovner sittende 😛 ha ha.. Det var fryktelig deilig å sove disse to dagene (jeg la meg kvart over ni i går) for i dag har jeg vært kjempeopplagt 😀

    6. Den lille Pandaen c:: Kjenner til det der <3 Da er det ekstra godt når man innimellom i alle fall får litt søvn, selv om det kanskje krasjer midt på dagen 🙂

    7. annebe: Det er problemet mitt også, at jeg er trøtt som en dupp, men aldri får sovet skikkelig. Sånn sett er det positivt med de medisinene jeg tar, for de fungerer nestens om sovemedisin 🙂

      Åhh, i dag har jeg jobbet nesten full dag- hurra <3 Nå fortsetter jeg ferien og skal kjøre i seks timer igjen i morgen 😛 ha ha..

    8. Vera Lynn: Samme her- jeg kommer meg som regel i seng tidlig, men jeg sovner aldri. Men så er det de dagene der medisinene fungerer og da virker de som sovemedisin 🙂 Jeg er avhengig av å kjøre i dagslys, ellers risikerer jeg å sovne bak rattet :O

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg