HVERDAG- FREM OG TILBAKE, FREM OG TILBAKE.

 

Når man liksom skal så mye på en dag. 

 

I dag hadde jeg planer om å være på jobb til åtte og jobbe hele dagen. Jeg frøys så veldig i natt og skrudde varmeteppet opp på maks styrke for å overleve. Jeg frøys fremdeles når jeg sto opp for å gå tur med hundene. Det var helt sykt kaldt å gå tur med hundene, til tross for at jeg var mer enn godt kledd. 

Når jeg kom inn fra turen med hundene holdt jeg på å fryse ihjel, så når jeg oppdaget at jeg ikke hadde skrudd av varmeteppet enda bestemte jeg meg for å ta ti-femten minutter i sengen før jeg hoppet i dusjen. Dumme meg glemte å skru på alarm, så jeg våknet ikke før halv ni igjen. Sånn kan det gå. 

Jeg var på jobb til klokken ti, og det er helt greit det. Jeg skal jobbe onsdag og torsdag også, så jeg greier fint å jobbe de 40% jeg skal. Når klokken var halv tre duret jeg inn til Kristiansand på et jobb ærend. Det gikk helt greit inn, men hjem igjen var det så klart rush, så det tok meg nesten en helt time!

Det tar ikke mer enn førti minutter fra Mandal til Kristiansand, liksom. Jeg var tilbake på jobb halv fem, og da måtte jeg bare stresse meg hjem slik at jeg skulle rekke å gå tur med hundene, spise og pakke litt badetøy til jeg snart skal på varmtvannstrening, i Mandal. Frem og tilbake i dag.

Og frem og tilbake igjen når treningen er i Mandal. Men det får fint. Jeg skal jo ikke jobbe i morgen, så da får jeg hvilt kroppen litt før jeg skal jobbe en halv dag igjen. Hundene er fornøyde etter tur og Mini og Leon lekesloss i enden av sofaen. Nakenfinsen er så slem at jeg blir helt matt noen ganger!

Men Mini har begynt å bli flink til å ta igjen, så da får de bare styre på så mye de gidder. Nå må jeg komme meg inn på roterommet mitt, som er den nye betegnelsen på soverommet akkurat nå, for å finne frem badetøy. Jeg kan verken bare naken, eller i bukse og genser. Det hadde tatt seg ut. 

 

Har du hatt en bra start på uken? 

 

____________________

#hverdag #jobb #trening

____________________

24 kommentarer

Siste innlegg