TRENING- JEG KOMMER TIL Å BLI SÅ SYKT FIT!

 

Det kan hende jeg stryker helt med før jeg rekker å bli fit!

 

I kveld var jeg med på varmtvanntrening for første gang. 34 grader er ikke så veldig varmt altså! Det var deilig de to første minuttene jeg hoppet i, men etter det begynte jeg i grunn å fryse igjen. Jeg har altså fryst så sykt mye i dag at man nesten ikke skulle tru det var mulig. Men det er det altså. 

Treningen begynte med 45 minutter med alle slags mulige øvelser i vannet. Stå på tå, stå på fot, bøy her og bør der. Sprell med armer, sprell med bein, og jeg husker ikke en gang alt. Helt greie øvelser i grunn, men jeg eier jo ikke balanse, verken på land, eller i vann, tydeligvis. Er det mulig liksom!

Etter de 45 minuttene var det rett på en ny økt på 30 minutter, hvor vi denne gangen trente med en slik lang pølse, eller hva man nå kaller de. Jeg kommer til å bli så sykt fit! Det kan hende jeg stryker helt med før jeg rekker å bli fit. Jeg er helt sykt dårlig trent, for å si det veldig, veldig, veldig mildt. 

Fit young woman catching her breath during training
Regner med alle greier å se hvor bildet er lånt i fra.
 

Det var nok ekstra tungt siden jeg blei stående på dypet, slik at jeg hadde vannet opp til haken når jeg sto normalt. Det er ikke så lett å holde balansen da, når man egentlig må stå på tå for å føle at man ikke drukner. Jeg har altså holdt meg i konstant bevegelse i vann i 1 time og 15 minutter! 

Men jeg overlevde. Selv om jeg trudde jeg skulle dø litt igjen når jeg skulle dusje etter endt treningsøkt. Vannet er liksom ikke 40 grader i dusjen på svømmehallen, slik som det er hjemme i min egen dusj. Jeg løp derfor rett i dusjen når jeg kom hjem og skrudde på varmen enda litt mer. 

Nå sitter jeg plantet i sofaen og ser The Walking Dead. Jeg har sett denne episoden, så jeg følger ikke slavisk med. Men det begynner opp igjen 13. februar og jeg har gått glipp av mange av episodene før de tok pause, så jeg oppdaterer meg hver mandag frem til det begynner opp igjen. Kjekt. 

 

Trener du i vann? 

 

______________________________________________

#trening #varmtvanntrening #basseng #øvelser #styrke

______________________________________________

8 kommentarer
    1. Så herlig! er veldig god trening..og bare vent..jeg tror du kanskje vil kjenne det i morgen…jeg ble syyyykt støl etter vanntrening..Følt ikke det var så tungt der og da..og jeg stod på..og fy som jeg kjente det..hihih..men det merker du nok..Sier god bedring på forhånd jeg..hihih. Ha en god natt! i varm dyne!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg kjenner det allerede at jeg kommer til å bli helt sykt støl i morgen :O I tillegg trigget det smertene noe veldig, men satser på det slipper litt etter en runde med smertestillende før jeg legger meg. Ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg