HVERDAG- OPPDATERING UKE 12.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Det nærmer seg slutten på Frodith sin lille vår-challenge. Vi har kommet til dag 7 av 8, faktisk.


Trykk på bildet for å se hvilket tema jeg valgte dette bildet til. 

 

Tirsdag: Og så var det siste dagen av Frodith sin lille vår-challenge. Det har vært veldig gøy å være med!


Trykk på bildet for å se hvilket tema jeg valgte dette bildet til.

Og så er det den internasjonale Downs syndrom dagen og da må man så klart rocka sockorna! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Noen ganger kommer man over ting som får en til å tenke på noen. Noen ganger må man bare kjøpe den tingen til den man kommer til å tenke på.


Trykk på bildet for å se hvem jeg har tenkt på nå. 

I går rokket mange sokkene i forbindelse med den internasjonale Downs syndrom dagen. Jeg syns man bør begynne med dette allerede i barnehagen.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: I dag er en fin dag, i alle fall med solen på blå himmel. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: I dag har Musika reist hjem. Det kommer til å bli veldig stille her hjemme nå.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag har våren virkelig kommet. For en fin dag!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: I dag glemte jeg rett og slett å blogge. Jeg hadde ikke akkurat tid heller, så.

 

Det var min uke. Hvis man ser bort i fra at formen ikke har vært på topp, så er det ikke helt krise heller. Jeg har nesten akkurat kommet meg hjem etter en helgetur for å levere Musika og litt annet. Nå er vi slitne hele gjengen og blir nok liggende rett ut resten av kvelden. Litt deilig det også. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

14 kommentarer

Siste innlegg