HUND & KATT- HEJDÅ, MUSIKA.

 

Det kommer til å bli veldig stille hjemme uten lille MusMus i hus. 

 

Planen har alltid vært at Musika skal hjem igjen. Det var aldri helt bestemt hvor lenge jeg skulle låne henne, men så lenge hu kunne bli så har hu i grunn bare blitt. Jeg trur jeg har lånt henne i 3.5 måneder nå. Det har vært både fint og litt utfordrende. Gøy utfordrende i grunn. Petter har i alle fall storkost seg. 

Egentlig var den siste planen at hu skulle hjem i slutten av mai, når jeg likevel var i de traktene, men noen ganger bare forandrer planer seg. Så, i dag har jeg rett og slett vært å levert henne tilbake. Det føles både bra og veldig trist på samme gang. Musika er jo en herlig hund. Supersøt som få. Så søt faktisk.


Søteste Musika. 


Musika på favorittplassen vår. 


Alltid så glad.

Det kommer til å bli veldig stille hjemme uten MusMus i hus. Jessda, hu har vært her så lenge at hu har fått mer enn et kallenavn. Musika når det passer seg. Jeg syns det er litt tungt å si. Mus når jeg er litt streng, og MusMus når vi bare koseprater. Hu het for det meste MusMus liksom. Lille MusMus.

Hu er søt som er mus, så det passet i grunn bra. Det kommer til å bli tungt å skulle underholde Petter helt aleine på tur igjen, jeg løper så absolutt ikke like fort som Musika, men det skal nok gå greit. Han får bare overleve det. Så får heller jeg bare hoppe og sprette litt ekstra mye fremover. Kremt. 

 

Trudde du dagen skulle komme at Musika faktisk skulle hjem?

 

____________________________

#hundogkatt #hund #irskulvehund

____________________________

20 kommentarer
    1. Ah, så trist. Alltid litt trist å skilles fra noen man har hatt en del med å gjøre over en lengre tid. Men du, ble litt nysegjerrig på en ting. Hva er bakgrunnshistorien til navnet? Altså Musika? Tror ikke jeg har hørt det navnet før. 🙂
      Og her har du forresten en liten telepati-klem på tampen av kommentaren.

    2. Huff så trist når noen man har knyttet bånd til og blitt glad i ikke skal være der mere.
      Men sånn er det jo bare av og til.
      Du får kose deg med de gode minnene iblant 🙂

    3. Hhehe..nei..det trodde jeg faktisk ikke..hihih..trodde hun var kommet for å bli.. Så synd…for Petter..Men han venner seg vel til det..og han har jo kattene..hihi.. Ha en god kveld! og det blir jo litt mindre for deg da…syns det høres lurt ut.. Ha en god kveld og helg!

    4. Jeg så nok for meg at hun skulle bli ja ;o Men hvem vet i fremtiden hm? ;D
      Nå ser jo jeg for meg deg i skogen med hunde onepiece og hopper rundt med Petter jeg da ;P

    5. Så trist at hun ikke er hos dere lengre. <3 Tenker det blir et savn ja! Men, man venner seg til det...
      Håper overgangen går bra, både for deg og Petter! <3 God klem

    6. frodith: He he.. Var mange som trudde det 😉 Men planen har hele tiden vært at hu skal hjem igjen, og nå koser hu seg helt sikkert med sin flotte flokk på både 2- og 4-bein <3

    7. Aylar Von Kuklinski: Ja, hu er jo så søt <3 Men, det har jo vært planen hele tiden og det drøyer ikke så veldig lenge før jeg ser henne igjen <3

      Nei, oppdretter ville vel egentlig at hu skulle hete Mus, men hu syns det blei litt kleint å skulle rope på Mus hele tiden, så da blei det heller Musika 🙂 Men jeg syns hu kler navnet Mus jeg, eller MusMus, for hu er jo så lita og søt <3

    8. Eva: Ja, hu er jo så søt <3 Men planen har hele tiden vært at hu skal hjem, så det er ikke sååååå tungt liksom. Verre når man egentlig skal ha de for alltid, men at det viser seg at de ikke passer inn i flokken- det er veldig trist <3 Det er bare noen få måneder til jeg treffer Musika igjen, og det kan godt hende jeg besøker de innen den tid <3

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: He he..Var mange som trudde det, men det har aldri vært et alternativ. Jeg skal ha valp, bare den kommer til verden, en eller annen gang 🙂 Og jeg ha satt en grense nå på 2 hunder til jeg får bosatt meg skikkelig i et hus med stoooor hage <3 Men det er hyggelig å låne henne litt, og jeg låner henne gjerne igjen en annen gang hvis det passer seg <3

    10. Søtmonsen ): Det har alltid vært planen at hu skal hjem, lille søtmusen <3 (Hunden altså, hu er søtmus, du er søtmons <3)

      Ja, jeg må nok bli en smule kreativ nå for å kunne underholde han skikkelig <3 I morgen blir det skogstur med grilling av pølse- da blir han sikkert glad 😛 ha ha

    11. EtVennligPuff: Ja, jeg har vært forberedt på det hele tiden, men det er jo trist for det om <3 Blir nok verre for Petter som må klare seg med meg- ha ha..

    12. EtVennligPuff: Jada, han overlever han <3 Er bare mye enklere med to, når man har en rase som er nødt til å bruke hele kroppen, så lange de er for å få brukt musklene riktig, og da er det såååå mye vanskeligere for meg, spesielt når jeg ikke er helt i form 🙂 Men men, vi finner en løsning på det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg