HVERDAG- OPPDATERING UKE 50.

 

En liten oppdatering over uken som gikk.

 

Mandag: Petter har igjen fått begynne å trene med kløv. Han syns det er veldig stas. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: I dag har Petter og jeg vært på tur med nye venner. Petter elsker jo alt og alle, og denne Golden-tispa var inget unntak. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Aldri igjen! Del #4 av Osloturen er ute. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Og i dag har vi vært så heldige å hatt Sally på besøk i noen timer. Da måtte vi selvsagt på tur. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: I dag er det julebord som står for tur. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag er jeg rett og slett på Hockeykamp og litt sånn diverse, som jeg ikke huser, så jeg har ikke tid til å blogge. 

 

Søndag: I dag rakk vi ikke bare en liten kløvtur, vi kom oss på tur med Sally, Esther og eieren dems også. Herlig! Ok, vi er litt sure for at Norge tapte håndballfinalen, men spiller man ræva, så spiller man ræva. Vi begynte i alle fall dagen bra med en skogstur. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. Ikke så verst den altså. Har jo fått med meg noen turer med Petter, vært på julebord og sutret for at Norge tapte. Det er nesten en helt normal uke til det vanlige det, bortsett fra at Norge ikke pleier å tape. Enda godt skifolkene gjorde det bra, så kan man late som man bryr seg om det i stedet. Jeg er stort sett kun dårlig taper når det kommer til VM-håndball. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. frodith: Ja, formen er stigende- surt at den er ræv i dag. Ha ha.. Men det er ikke så ofte jeg har elendige dager lenger, og det føles veldig kjekt 😀

    2. Flott uke! ja..jeg depper ikke så mye..og jeg er skikkelig håndball fan…Jeg så det liksom tidlig..dette går ikke…og, sølv er jo ikke dårlig det heller…De kan ikke vinne hver gang..blir fryktelig kjedelig for de andre! Ha en god ny uke!

    3. Toini: Jeg liker ikke håndball annet enn nå under vm 😛 Og ja, de spilte dårlig hele veien- ikke så mye spillerne i seg selv, men keeperen vår var en stor skuffelse fra andre spilleminutt, og straffeskytterne våre var en stor skuffelse de også. Frankrike spilte skittent og slapp unna med det, de fikk også spille i det uendelige, der andre hadde fått passivtegn for 10 kast siden. Kjedelig, men som du sier, man kan ikke vinne hver eneste gang, selv om de får betalt for det 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg