HVERDAG- OPPDATERING UKE 5.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: I dag blei det liksom to oppdateringer fordelt på fire uker, siden jeg har vært evig treig. Tar meg ikke en gang bryet til å linke til de oppdateringene. For de spesielt interesserte dukker de opp ganske raskt hvis man blar seg litt nedover.

 

Tirsdag: Når man ikke er så teknisk anlagt når det kommer til mobil er en bloggbok kjekt å ha.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Å brenne seg i mer eller mindre hele munnen er ikke særlig godt! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Jeg er på tur, så hadde rett og slett ikke tid til å skrive noe. 

 

Fredag: Leon er så heldig at han er på jentebesøk. Det er stas, må man vite. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers begynner ting og tang å bli ganske så stressende med Leon. Vi skal prøve ut et nytt for og så skal vi rett og slett ta en tur til veterinæren om ting ikke blir bedre av det. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag har dagen bare flydd avgårde med bursdagsgaveshopping og bursdagsselskap og det som er, så i dag hadde jeg rett og slett ikke tid til noen ord. Sånn kan det gå. 

 

Søndag: Gravidtabbe. Typisk Elin!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. Jeg har helt klart hatt en fin uke. Bloggmangelen er ikke pga av helsen denne gangen, så det er jo bra. Jeg har rett og slett bare hatt mye å gjøre noen av dagene. Det er lov, syns jeg. Ny uke er i gang, men nå skal jeg holde meg hjemme et par uker før neste bursdagsfeiring. 

 

Hvordan var din siste uke?

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer

Siste innlegg