HVERDAG- OPPDATERING UKE 44, 45 OG 46.

 

Jeg ligger fryktelig langt etter, så jeg får bare begynne å oppdatere litt. 

 

Uke 44

 

Mandag: Det er ikke bare lett å ta buss for første gang på 8 år. Herlighet, man føler seg jo stokk dum.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Forbilde, Sophie Elise. Er det noe jenta ikke er så er det dum. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Frodith hadde Frogge-tog og Ei_heks hadde en flott utfordring om mobbing. Frogge-toget blei en suksess. Trykk her for å se hele Frogge-toget, hvis du var så uheldig å ikke fikk det med deg. Og selv om utfordringen til å skrive om mobbing i utgangspunktet er over for Ei_heks sin del, så kan man aldri skive nok om mobbing. I tillegg fikk hu inn utrolig mange flotte bidrag under hele november, så ta gjerne turen inn til Ei_heks for å lese alle de flotte bidragene. 

 

Torsdag: Null blogging. Slikt skjer innimellom. 

 

Fredag: Jeg har vært på Kino og sett den nye Thor filmen, Ragnarok. Jeg blei skuffet jeg altså. Tydeligvis er jeg den eneste også. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Lørdag: I dag skal jeg i bursdagsfest til ei venninne i Sverige, og har man bursdag tett opp til Halloween så må man selvsagt kle seg ut. Mer om dette siden. 

Søndag: Bursdagsfest ja. Det var ikke bare lett! Men jeg kom meg frem og vi hadde en artig feiring. Hu hadde ikke akkurat spart på dekorasjonene, med lik i dusjen og hele greia! Creepy. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 45

 

Mandag: Jeg har fått et bilde i fra fotografen som var på bursdagsfesten i helgen. Herlighet, for et bilde! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: I går holde jeg på å klikke av stress, eller noe. Det gikk plutselig opp for meg at The Walking Dead hadde begynt igjen og at jeg lå to, som i TO episoder bak! Krise! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg delt et lite knippe av gamle favoritter. Jeg liker bilder. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: hjelp oss å hjelpe er en flott organisasjon. Det er enda ikke for seint å hjelpe!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Jeg må bare nerde litt først.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Jeg er seriøst helt håpløs. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Gladfisen Petter er uten tvil den fineste fisen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Petter trives godt på tur. Skogstur uten bånd er best. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 46

Mandag: Det er en selvfølge at maten står på bordet når partneren kommer hjem fra jobb!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Null blogging, igjen. Lenge siden sist likevel da, for å være meg. 

 

Onsdag: Aktive dager. Egentlig ikke, men jo.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Det er ikke bare lett å være Elin på en hockeykamp, men det er jaggu ikke bare lett å være sidemannen til Elin på hockeykamp heller. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging. Ikke uvanlig det altså. 

Lørdag: I går var jeg så heldig å endelig få møte Frodith og de to små herlige rottene hennes. Herlig!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Etter en lang helg i Lillestrøm er jeg dritsliten! Sånn er det. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Det var de tre ukene. Snakk om å henge etter. Nå skal jeg løpe ned i kjelleren for å sette på en klesvask og for å hente ved, og så skal jeg ta en liten ansikts maske før jeg må skive enda en oppdatering slik at jeg kommer litt mer ajour med det også. Snakk om å henge langt etter. Vurderer å slutte med disse oppdateringene til året altså. 

 

Hvordan begynte din vinter?

 

___________

#oppdatering

___________

4 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Kan jo hende noen hadde gått glipp av noe 😛 he he.. Og jeg når jeg først har en slik spalte, kan jeg jo ikke bare gi meg midt i 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg