JAG ÄR INTE DÖD ÄN – DET BARA LUKTAR SÅ.

Denne sider stinker lang vei, så det er ikke så rart om dere faktisk trudde at jeg var død, men det er jeg altså ikke. Dusjet i dag har jeg også gjort.

Kan være et bilde av snegle

Livet mitt er like spennnde som alltid – ikke litt en gang, med andre ord. Siden sist har jeg kun fått én ny hund og Kristoffer nektet meg å ta med en minigris hjem. Jeg hadde jo navn og alt klart, men neida, det hjalp ingenting! Sneglene Vokser sakte, men sikkert enda og har heldigvis ikke begynt å formere seg enda. Gruer meg litt til det enda, men jeg må bare ta det som en kvinne når den tiden kommer.

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Jeg har et håp om å bli ferdig med den siste julegaven i dag. Det er til mitt ferskeste Tantetroll som nå er 8 måneder ung.Jeg var forresten fadder/fudmor til han forrige måned – det var hyggelig. Han er jo typ den eneste ungen som ikke griner når han ser meg, så akkurat nå har jeg stjerne i boken. Man kan si mye rart om søsknene mine, men de er veldig flinke på å lage supersøte og artige tantebarn.

Kan være et bilde i svart-hvitt av tog, jernbane og tekst

Forresten, ¨Ja’ e’ inte dö’ än – de’ ba’ luktar så¨ er faktisk en slags sang av Robert Broberg. Den er verdt å høre på hvis man vil le litt. Jeg hørte den første gangen på svenske Bingo Lotto for 100 år siden – lenge før sosiale medier og YouTube, så det var kjekt å se den blei lastet opp i 2017 (i alle fall den jeg fant). Jeg går ofte rundt å synger ¨Ja’ e’ inte dö’ än – de’ ba’ luktar så¨. Det jeg synger mest av alt på for tiden er Taylor Swift siden jeg skal å konsert i Stockholm 17. mai 2024. Jeg ligger i hardtrening, for å si det sånn. Når den helt ekstrem, ikke tilstedeværende kondisen kommer tydelig frem i syngingen din, da skjønner du at du må trene veldig hardt på alt for kort tid! Jeg så jo så klart konserten på kino 13.oktober og jeg var så sykt andpusten etter 4 sanger så jeg trudde nesten ikke jeg skulle overleve. Og da satt jeg ned liksom – og spiste litt popcorn samtidig. Men altså ja, jeg må legge meg i hardtrening nå så jeg håper virkelig kroppen spiller mer på lag snart. Det er helt sykt at jeg fikk billetter til Taylor Swift. Jeg grein seriøst hver eneste dag i 3 uker i forkant i vente på å bli godkjent til å få lov til å kjøpe billetter, og når man først var så heldig måtte man så klart krige om billettene inne på Ticketmaster også, for det var så klart ikke nok billetter til alle sammen. Men takket være Kristoffer fikk vi 2 billetter – woohoooo! Nei, nå må jeg rydde Studioet mitt her, det ser ikke ut etter juleåpent hus og jeg som roter rundt i tillegg.

 

ELEVELE

 

#taylorswift #hund #snegler #livet

10 kommentarer
    1. Synes i alle fall du burde fått en minigris 😀 De er jo søte. Så bra du fikk biletter, gratulerer. Hva skal du egentlig med de sneglene, kjæledyr eller? 🙂 Ha en super dag, her skal det trenes…sngtrening 🙂

      1. Minigris er drømmen <3 Men ok, kan være greit å vente til man bor et sted som er mer egnet.. Ha ha.. Sneglene er kun husdyr – fordi de er artige 🙂

    2. Ettersom jeg følger deg både her og der, har jeg jo sett at det er liv i deg, hundene og sneglene 😊 Minigrisene er jo så søte, og er et av mine favoritt dyr. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt en 😉 Håper du får en fin mandag 🤗

      1. Ja, selv om jeg ikke er her inne selv så mye så få jeg jo med meg mye likevel fra dere andre også <3 En minigris er drømmen, men greit å vente til man bor et litt mer egnet sted 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg