EN LITEN HILSEN FRA STORE OG SMÅ!

Juletur hvert år.

I går gikk årets juletur til Abbortjern. Det er en fin tur, selv om det ikke er så lang. Med denne mengden snø som hadde kommet var det i alle fall sykt tungt å gå – jeg trudde jeg skulle stryke med et par ganger. Og at den ikke er så lang passer i grunn bra når man har 1 hund som ikke orker så lange turer og 1 hund som absolutt ikke bør gå så lange turer. Alle 3, pluss meg var i alle fall helt slakt etterpå. Jeg gjorde så vi kom for seint til julemiddagen fordi jeg sovnet på sofaen og hadde alt for liten tid til å fikse meg før vi måtte dra. Kristoffer tok seg en løpetur etter turen. Det er med ande ord forskjell på folk. Heldigvis. Jeg kjenner ikke et snev av noen som helst følelse for å ta meg en joggetur altså. Da er det greit å slippe.

Håper dere alle hadde akkurat den julefeiringen dere selv ønsket og så håper jeg dere får noen fortsatt fine dager fremover.

 

ELEVELE

 

#hverdag #tur #hund #vinter

18 kommentarer
      1. Så fint å høre <3 Jeg fikk med meg på en annen blogg at du hadde sendt en nok så sterk gave til noen – kjente det brant lagt ned i magen bare av å se på det bildet 😛 ha ha

        1. Ååå..Carolina Reaper, den er sterk, men fantastisk god. Men trenger ikke bruke krydderet til å gjøre maten sterk. I retter med tomatsaus (pizza, lasagne, bolognese osv) bruker jeg noen få korn og det bare forsterker smaken, det er helt nydelig. Og et slikt glass har man jo 40 ganger lengre enn hvilket som helst annet krydderglass 😜👍🏾🐰

    1. God jul. Godt at du lever og nyter snøen med hundene. Har inntrykk av at de fleste hunder liker snøen godt. Hvorfor er det slik? I dag 2 dag jul har min bror bursdag ble født i 1959. Sovna kl 1630 i går ettermiddag og våkna kl 2230. Deilig og kunne sove ut uten stress og mas. Fikk 15 kg konfekt av min søster til jul, det er godt men det blir for mye. Ikke liker jeg karameller heller ikke lakris så en del gikk i matavfall. Ha en fin dag.

      1. God Jul, Helge 🙂 Ja, det har jeg lurt på også, jeg kan kun møtt én og annen liten luring som ikke er så begeistret for snø, men det telles nesten ikke ut i fra alle de tusenvis av hundene jeg har møtt 😀 Whippeten. her i huset elsker snø, men han liker ikke så godt regn, eller hvis det er sånn 2-3 plussgrader og litt fuktig ute – da surmuler han fælt 😛

        Gratulerer med broren din i dag 😀 Fikk du sovet igjen da, etter alle de timene? Da hadde ikke jeg fått sove igjen, i alle fall 🙂

        Oi, det var mye konfekt, og litt i overkant, spesielt når man ikke liker det også da 🙂 Håper du hadde en fin feiring likevel 🙂

    2. Ja jeg fikk sove mere og våkna igjen kl 0755. Nå føler jeg meg våken men veit at det blir litt ymse i dagene fremover. Ute er det ca minus 12 og vinter. Ha en fin dag.

    3. Oppdaga skrivefeil. Det var 1,5 kg konfekt jeg fikk av min søster til jul. Og ikke 15 kg som jeg skrev. Men 1,5 kg er litt mye uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg