HVERDAG- OPPDATERING UKE 38 OG 39.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. 

 

Uke 38

 

Mandag: Det er ikke alltid man har en bra start på uken, men det kunne ha vært verre. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Folk skriker å gaper på bloggere, men de skjønner ikke at det er de selv som er problemet! Noen ganger blir jeg bare matt og oppgitt over folk.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Når man ikke har noe å skrive om kan man like gjerne skrive om været.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: På vei til Halden og orker ikke blogge, visstnok. 

 

Fredag: Når man ikke får sove kan man like gjerne stå opp. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag – søndag: På seminar, så har ikke tid til blogging. 

 

Uke 39

 

Mandag: Etter noen stille dager må man ha litt livstegn. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Bare en dag, når man egentlig ikke har ork, eller energi til noe. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Noen dager må bare kameraet på telefonen duge når man ikke har noe annet for hånd.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers må jeg dele noen bilder av litt gamle favoritter. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag – søndag: Jeg har rett og slett ikke energi til å blogge. Jeg sover stort sett hele dagene. 

 

Det var mine to uker. Jeg har jo fått med meg mye, med seminar og greier, men formen har ikke vært den beste. Jeg har hatt bort i mot null energi og har stort sette sovet hele den siste uken, både dag og natt. Jeg håper det er på vei til å snu nå, men jeg får bare ta det med ro i noen dager til. Tålmodighet. 

 

Hvordan har dine siste to uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

12 kommentarer
    1. Fint med oppdateringer..og hyggelig å se deg her :)) Man må prioritere når man ikke er i form.. sånn er det.. Ønsker deg ei fin uke videre og håper formen kommer seg <3

    2. Jeg leste tirsdagsinnlegget ditt om blogger og kommentarfelt. Generelt synes jeg at har man ikke noe positivt å komme med i kommentarfeltet så kan man la være. Noe annet er det å si at man er uenig i noe som står i et innlegg – det kan jo være en kilde til en spennende diskusjon! 🙂

    3. karidansen: Ja, enig der 🙂 Og det er helt lov å være uenig så lenge man holder seg saklig og argumenterer på en god måte 🙂 Diskusjoner er både bra og spennende 🙂 Innlegget handlet likevel ikke helt om det da, men 🙂 Mer at anonyme kommenterer kropp og utseende til bloggere og skylder på dem om kroppspress, når det egentlig ikke var et tema før det blei kommentert i kommentarfeltet 🙂 Men det går jo litt på det samme likevel, egentlig 🙂

    4. En kan alltids reagere på bilder som folk legger ut, men å kommentere at noen er “for magre” eller ikke burde gjøre slik eller sånn med utseendet sitt – det har vel liten hensikt – og er direkte ufint. Sånt kan man eventuelt tenke – INNI seg! 😉

    5. karidansen: Ja, helt klart 🙂 Det verste er jo at den ene bloggeren jeg ofte ser dette hos ikke en gang er mager- hu er bare lav og lita i seg selv, men trener styrke og har en flott muskuløs kropp. Folk bare gidder ikke å skjønne bedre 😛

    6. Ser ut som du har hatt to helt greie uker…ikke sett deg så mye..men du har vel nok med jobb og kropp..Ha en fortsatt god uke og flotte bilder!

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, har vært lite aktiv her fordi formen er så teit- har null energi og sover stort sett både dag og natt. Men, jeg har vært innom dere andre, jeg har bare ikke orket å kommentere så mye (har sittet på tlf og det er så styrete noen ganger) 🙂

    8. Søtmonsen ): Takk 🙂 Ja, har vært offline mye jeg også- eier nesten ikke energi og da prioriterer jeg å ligge død på sofaen (ikke at jeg har noe valg) enn å blogge. Ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg