FINESTE LUEN FRA EVASWINDOW.

 

Heldige meg! 

 

Fineste Eva hadde lagt ut bilder av noen luer på facebook, og jeg som elsker luer måtte jo da spørre pent om jeg kunne bestille en av henne. Hu svarte ja, så da var Elin glad. Jeg tenkte jeg skulle være litt snill med Kristoffer, som hater bortimot alle luene mine, og velge en nok så normal en. Lilla måtte den så klart være. Vel, nesten gang skal jeg ikke ta hensyn til Kristoffer, for han lager pokker ta meg uansett. Luen er tross alt lilla og hodet mitt ser visst ut som en sopp.

Spørs om det blir taco på han i kveld, for å si det sånn. Makan altså. Jeg er i alle fall strålende fornøyd med den nye luen min og syns den er kjempefin, både i farge, form og mønster. Tusen takk, snilleste Eva! Nå skal jeg komme meg ut en tur med hundene slik at jeg rekker å gjøre noe her hjemme før det kommer flere folk som skal spise taco her i kveld. Jeg er som vanlig sulten, men langt i fra gretten, så det går bra enn så lenge. Så får vi se hvor lenge det varer da. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

________________________________________

#hverdag #lue #heldig #fin #takknemlig

________________________________________

16 kommentarer
    1. Så fin lue! <3 Den kler du kjempegodt, og sopp er topp vet du. Kristoffer skjønner seg nok ikke på sånt 😀
      Håper og tror dere får en god kveld sammen likevel, med taco og hverandre 🙂

    2. Aina: Sopp er topp ja, så jeg hadde luen på til 60 års lag 😉 ha ha.. Han tok det tilbake når han bare fikk vendt seg til den 😉

      Var koselig med taco- alle fikk 🙂 he he

    3. Toini: Ha ha.. Han tok det tilbake i går, etter at jeg brukte luen til 60 års lag og han fikk sett ordentlig på den og vent seg til den 😛 ha ha

    4. Hehehe 😀 Jeg tror faktisk han Kristoffer bare har bestemt seg for at han skal mislike det meste du har på hodet 😉 Bare sånn for sikkerhetsskyld. Så slipper han å gjøre seg opp en ordentlig mening og faktisk ta en vurdering 😉
      Neida…jeg tuller. Men jeg synes i alle fall du var fin med lua, og du kledde fargen 🙂 Jeg glemte å legge ved bandoleroen som forteller hvordan luen skal vaskes, og hvis jeg finner den igjen, skal jeg sende deg et bilde.
      Men kort fortalt, den skal vaskes på ullvask, og UTEN skyllemiddel. Skyllemiddelet ødelegger visst. Lua er strikket i superwash ull, og da skal den ikke ha skyllemiddel.
      Og så er det jo kjekt med noe nytt…uansett liksom 🙂
      Nå er jeg i gang med en burgunder tweed lue. Hadde noe restegarn, og så strikkes det jo gaver på samlebånd her 😀
      Kos deg med lua, og bruk den akkurat når DU har lyst <3
      God klem <3

    5. Eva: Jeg trur du har helt rett ang Kristoffer 😛 Ha ha.. Men han innrømte til slutt at han syns luen var fin, han måtte bare se litt nøye på den og venne seg litt til den 😛 ha ha..

      Skyllemiddel bruker jeg aldri, på noe, så da er jeg i alle fall forberedt der 😛 he he..

      Så gøy å ha noe å holde på med 😀 Jeg bruker forresten luen hver dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg