AV ALLE TING HAN KUNNE GI MEG!

Det er nesten så jeg må poengtere helt i begynnelsen at man må lese med humor – jeg vil jo ikke at dere skal tru at jeg er helt teit heller.

Av alle ting han kunne gi meg så gav han meg korona! Korona liksom! Det er nesten så klamydia hadde vært bedre, da hadde vi i der minste hatt kroppskontakt. Av en, eller annen merkelig grunn syns ikke alltid Kristoffer at humoren min er så gøy – jeg skjønner ikke det, jeg er jo hysterisk! Jeg mener, hallo. Hvem tuller ikke om klamydia liksom?

Fra spøk til banan. Kristoffer har vært syk med korona, jeg har en positiv test, men er på dag 3 med absolutt ingen symptomer. Kristoffer slapp ut i dag, jeg slipper ut på onsdag hvis jeg fremdeles er symptomfri. Kryss fingrene for det, takk! Jeg er superglad for at jeg faktisk er frisk, men fy flate for et maretitt å være innesperret i eget hjem!

Jeg får til nød gå tur med Petter, men hei, han har lungebetennelse igjen så han får jo ikke gå tur han heller! Vi er tilbake til 3 X 10 minutter om dagen, frem til han er friskmeldt om noen uker og så kan vi gradvis øke lengden på turene, men fremdeles i bånd. Vi har med andre ord svært lite glede av turene våre nå. Petter er så kjedsom, stakkars.

Men men, vi får vel bare glede oss over symptomfrihet og at Petter faktisk er i så fin form at han helst vil på tur, så får vi heller bare finne andre ting å gjøre for å ikke kjede oss helt i hjel. Cupid er også frisk, bare så det er sagt. Lille nakenfisen. I dag var det sol ute, kaldt, men sol og det fikk han til å glede seg enda mer til sommer. Han vil ut!

 

 

ELEVELE

 

 

#fuckkorona

10 kommentarer
    1. Hehe..humor må man ha… Hatt korona her også..ganske plagsomme symptomer på oss, som vond hals og hode..men kunne jo vært skikkelig alvorlig også.. så får være fornøyde med det.. Vakkert med slik himmel… Fin ny uke videre, håper koronaen fortsetter på et “lavt nivå”hos dere 🙂

      1. Syns jo det 😛 Kristoffer har ligger rett ut med feber, hoste og hodepine, men heldigvis ikke noe mer enn vanlig feber og hoste som før korona 🙂 Nå er han frisk igjen, men energinivået lar vente på seg <3

        Håper dere blir fort friske også <3

    2. Da synes jeg dere satser på Klamydia neste gang – så blir ihvertfall du fornøyd 🤣🤣🤣
      Også går det ikke ut over meg heller – for nå kan dere jo ikke gå på tut (hverken du eller Petter 😱)
      Massevis god bedring – også krysser jeg fingrene for at du seiler like lett gjennom coronaen som du har gjort til nå 🥰🥰🤞🏻

      1. Ja, de sier jo at alle skal gjennom det – bortsett fra de få som eventuelt faktisk er immune – så vi kan jo i grunn bare få det og bli “ferdig med det” 🙂 Er jo nå flere som er på sin andre runde med corona, så trur i grunn ikke vi blir ferdig med det, men kanskje vi kan få slippe denne irriterende isolasjonsdritten og det 😛

    3. Hehe, jeg tror nesten at man må ha en god dose humor i disse dager. Godt du ikke har hatt noen symptomer. Jeg var på foredrag og hørte på Abid Raja forrige mandag, og dagen etter kom beskjeden om ar en person hadde testet positiv. Jeg slapp unna og leverte to negative tester.

      1. Det tenker jeg også 😉 Greit å slippe unna, men greit for meg å være “ferdig” med det uten å bli syk, selv om jeg nå høer om flere som er på sin andre runde med korona :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg