MENS VERDEN FREMDELES SOVER.

De beste turen er uten tvil de der man kan nyte stillheten.

Vi var litt seint ute i dag, men mye tidligere enn de fleste andre likevel. Vi kom oss ikke ut før 07.30, men det er i grunn tidlig nok når man er trøtt som fy.

Rart at jeg var trøtt i grunn for jeg la meg før kl. 22 i går. Helt innafor på en fredag etter en lang arbeidsuke. I tillegg er jeg hjemme aleine, null kommentarer på klokken.

Men turen tidlig lørdag morgen er liksom den første fine turen hele uken. Den fineste tiden å gå på er nemlig når resten av verden sover. Stille og deilig i skogen.

Vi er i og for seg på tur enda tidligere i ukedagene, men da har jeg dessverre tidskjema, så det er ikke direkte en fin tur, for å si det på den måten. Helt ok.

I morgen skal vi på tur med de små vennene våre og det gleder vi oss til. Det blir litt seinere enn jeg pleier å gå, men satser på alle andre sover lenge i morgen.

Jeg har ellers vært i bursdag i dag og jeg har hatt noen timer i kjelleren for å se The Walking Dead. Petter ville ikke bli med meg ned i kjelleren, så han fikk bare bli igjen oppe. Nå har jeg flyttet meg opp igjen for det jeg skal se på nå har jeg tilgang på i stuen, så da holder jeg heller Petter med selskap, i stedet for at vi skal sitte aleine i hver vår etasje. Det er jo bare barnslig når vi heller kan være i samme rom.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #hund #morgentur #skog #liveterbestute

6 kommentarer
    1. Tidlige morraturer er de aller beste! Når ingen andre er ute…..! Bare å nyte! Så flotte soppbilder – du er selveste sopp-dronningen! 😘

    2. Så mange flotte bilder du har fra turen ♥ Jeg skjønner godt at du nyter stillheten tidlig om morgenen når det er så mye flott å se på 🙂
      Skulle nok ønske jeg også kunne kommet meg ut litt tidligere, men foreløpig klarer jeg ikke det nei.
      Kjekt å se fra din morgentur da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg