HELG, IGJEN.

 

Plutselig, liksom. 

 

Forrige helg gikk veldig fort. Vi var ganske så aktive, og da går jo dagene fort da. Jeg husker jeg tenkte på mandag at helgen var så evig lenge unna. Hele uken lå liksom foran meg. Men, i dag er det plutselig fredag, og jeg tok helg klokken 15.00 i dag. Plutselig var det helg liksom, og uken har ikke gått litt treigt en gang, selv om jeg hadde følelsen av en lang uke på mandag allerede.

Denne helgen kommer nok til å gå ganske så fort den også. Kristoffer er på sommerfest med jobben i dag og kommer nok ikke hjem før i natt. I morgen skal vi i bursdag til broren hans, og på søndag har jeg bedt meg selv til broren min, da han har bursdag i morgen. Ok, jeg skal dit egentlig for å kose med tantebarna mine, ikke for å besøke broren min. Litt det også. 

 

Har du noen planer for helgen? 

 

___________________________

#hverdag #helg #planer #bursdag

___________________________

14 kommentarer
    1. Egentlig hadde jeg det men nå må de vente, måtte få time hos tannlegen til uka + at det blir fotpleier dagen før. Bra at jeg fikk litt kr på konto nå. Venter besøk som jeg ikke egentlig ser frem til så det blir deilig når helga er over.
      Ha en fin kveld.

    2. Ja jeg syns dagen flyr avgårde…Vinteren går sakte, mens sommeren bare raser av sted..Min mann er også på sommerfest i dag…er mye av det nå..Ha en god kveld!

    3. Vi skal ut til sjøen og ligge under åpen himmel fra lørdag til søndag….. spennende da…. <3 første gang for meg...... klem<3 og god helg!

    4. Ja, helg igjen og sååååå utrolig deilig! Høres ut som en trivelig helg med familie og treff. Jeg skal på Regionalt foto- og filmtreff MIDT 2018. Det pågår hele helga med masse spennende på timeplanen; forelesere, fotografering, konkurranser og sosiale treff med likesinnede (hele 90 fotointeresserte påmeldt. Ei god helg til deg!

    5. Helge: Åhh, tannvondt er ikke gøy- håper det er bedre nå? 🙂 Og håper helgen ikke var så aller verst til tross for tannproblemer og besøk du egentlig ikke var så giret på? 🙂

    6. Kaffeslabb: Det blei så mye planer at helgen bare forsvant- skulle trengt en ekstra fridag 😛 ha ha

      Håper du fikk stelt litt i hagen og ellers hadde en fin-fin helg? 😀

    7. Toini: Ja, det er rart det der hvordan vinteren føles evig lang, mens sommeren bare flyr avgårde :O

      Ja, er en del sommerfester for mange fremover nå- må jo passe på før folk går ut i ferie så flest mulig kan bli med 🙂

    8. toveview: Deilig med helg og veldig kjekt å treffe de tatebarna man dessverre ser alt for lite <3 De er jo så supersøte og vokser alt for fort <3

      Oi, det høres ut som en spennende helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg