MARY KAY- BEAUTY ON THE GO, NÅ PÅ LAGER.

 

Helg, jobb eller kveld- den perfekte høststilen er bare noen få minutter unna. 

 

(Alle bildene er i fra Mary Kay sine egne sider). 


Trykk på bildet for å lese mer om hvordan du legger denne flotte sminken. 

The weekend face, the work face og the after-five face, nå på lager. Du får enkelt alle tre lookene i et skrin (mascara og lipgloss kommer utenom). 

***

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser.

 

Er du klar for å sette farge på høsten? 

 

__________________________________________________________________________________

#marykay #frittståendehudpleiekonsulent #beaytuonthego #kosmetikk #sminke #høst #farger #thelook

__________________________________________________________________________________

6 kommentarer

Siste innlegg