HVERDAG- OPPDATERING UKE 17 OG 18.

 

Jeg ligger litt etter igjen, så her kommer en oppdatering over de to siste ukene i april. 

 

Uke 17 

 

Mandag: Når kvelden først kommer har man noen ganger litt å si. Kanskje ikke alltid like spennende det man sier, men. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Sølvi Birgitte har hatt en herlig fotokonkurranse med temaet sommer. Jeg måtte så klart være med på den. Konkurransen hennes er avsluttet, men sjekk gjerne ut bloggen hennes Solviwar.blogg.no. Ei veldig søt jente med fin og koselig blogg. 

 

Onsdag: Null blogging, faktisk. 

 

Torsdag: Dyrene mine har så mye persolighet at man nesten kunne skrevet en hel bok om de. Det orker jeg ikke, men de får så klart en del innlegg her på bloggen. Heldige dem, de som er så glad i oppmerksomhet. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Fyresdal er en av mine favorittplasser. Det er så fint der! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Tilbake til barndommen. Fiskesprett er gøy! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Null blogging. 

 

Uke 18

 

Mandag: Null blogging. Det er lov. 

 

Tirsdag: Jeg er syk! Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget.

 

Onsdag: Null blogging. Formen er ikke på topp, liksom.

 

Torsdag: Selv om jeg er syk greide jeg å ha ingenting å si, ingenting å vise innlegg for det. Godt jobba. Det er bare Leon som syns det er greit når menneskene er syke- mer kos på han. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging. For en sykling!

 

Lørdag: Null blogging. Ja, hei du. 

 

Søndag: Livstegn. Jeg lever liksom. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg begynt på noen nye produkter som jeg håper skal gi meg en mye bedre hverdag. Det er ikke lett å være kronisk syk, men man gjør i alle fall det beste ut av det og prøver å finne på løsninger som vil fungere. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var mine to siste uker av april. Typisk min flaks å skulle bli syk i tillegg til å være i dårlig form ellers. Det ødela liksom en helt uke for meg. Men men, noen må jo bli syke også og det kan jo like gjerne være meg som noen andre. Utenom det har det i grunn vært noen ok uker likevel, på andre måter. 

 

Hvordan har dine siste uker i april vært?

 

___________

#Oppdatering

___________

4 kommentarer
    1. Har jo fått med meg det meste..men ikke alt så greit med en oppdatering… Du har så uttrykksfulle og pene øyne :)) Håper formen din blir bedre i siste halvdel av mai :)) Heldige de som får litt ekstra kos da <3<3

    2. annebe: Hyggelig at oppdateringen faller i smak 🙂 Åhh, tusen takk for det <3

      Ja, satser på litt bedre form nå <3 Skal starte på diett siste uken i mai for å rense kroppen for alt rusk og rask (sukker og salt- kremt), så håper formen blir enda bedre etter det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg