HVERDAG- JEG ELSKER DE NYE SKOENE MINE!

 

adidas, all day long! 

 

//annonselink


SKO // HER 

Jeg bare elsker de nye skoene mine! De er så hvite og flotte. Enn så lenge. Jeg er ikke akkurat kjent for å greie å holde skoene mine hvite lenge, men enn så lenge er de i alle fall hvite! De er flotte å se på og veldig gode å ha på beina. Jeg har størrelse 36 og to tredjedeler, faktisk, og de passer perfekt!

Med nye vår- og sommersko er våren helt på plass nå. Endelig! Jeg er i alle fall veldig fornøyd med skoene. Og jeg skal så klart prøve å holde de så hvite som overhode mulig så lenge som overhode mulig. Og så må jeg kanskje lære meg å gå uten å subbe så veldig med beina. Da varer de litt lenger.

 

Vad tycks?

 

_________________________________________

#hverdag #sko #adidas #vår #sommer #sneakers

_________________________________________ 

18 kommentarer
    1. Gratulerer med nye sko! ^^ Godt mulig jeg faktisk også hadde Adidas en eller annen gang i tiden, men det begynner å bli en del år siden nå siden jeg har blitt mer og mer særegen xD
      I hvertfall kontra hvordan jeg kledde meg som barn, skilte meg ikke særlig ut i klesveien akkurat da.

    2. Tøffe sko det der.. og de er fine om de blir litt mer “møkkete”også da.. men du får stelle pent med dem så de holder seg så fine som mulig..men man må jo bruke dem også da..hehe.. :)) Klem til deg :))

    3. annebe: Takk- jeg digger de 😀 Ja, jeg må i alle fall huske å skifte sko når jeg kommer hjem fra jobb og skal rett i skogen med hund 😛 Det er stort sett der jeg driter meg ut hver gang 😛 ha ha

    4. Fine 🙂 Jeg kan ikke ha sånne, altfor flate, vondt i ryggen.. Men pene er dem 🙂 Du er ganske lav ikke sant? I cm? Har vel spurt om det før, men glemt, tror jeg ser for meg at du er høy, men at du har sagt selv at du er lav 🙂 Jeg er jo nesten 180 cm 😉

    5. frodith: Disse er nok ikke så gode skulle jeg gått langtur med hundene- men nå skal jeg jo være flink å ikke bruke de til det, slik at de holder seg hvite lenger 😉 he he.. Vi får se hvor lang tid det tar før jeg glemmer å skifte sko når jeg kommer hjem fra jobb og skal rett ut med Petter 😛

      Jeg er ikke kjempehøy nei, men mpler 165 cm altså, fra topp til tå 😀 ha ha.. Så, jeg er litt liten, i alle fall i forhold til deg- du kan jo bli modell 😛

    6. Ja, da er du omtrent som bestevenninna mi som er halvt svensk 🙂 Modell…He-he..Ja, jeg la jo ut de tulle -modell-bildene…Og fikk en ny følger…en motefotograf fra Los Angeles begynte å følge meg etter det instagram-bildet med oransje hår…Jeg lo så jeg grein nesten… Men i dag var han vekk igjen…så han skjønte nok at jeg var en “svindler” Ha-ha..

    7. Altså litt sånn FAKE-modell…Borte var han hvertfall..Og han var en ekte motefotograf faktisk…Kanskje han fant ut hvor gammel jeg var… 😉

    8. Kjempe flotte! og du kan inprignere dem..da holder de seg bedre…skitten setter seg ikke så fort…BRA du er fornøyd! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg