HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

På tide å finne sengen kjenner jeg. 

 

I dag har jeg fullført første dag med de nye produktene mine fra FitLine. Jeg hadde fryktelig problemer med det ene produktet etter jeg var så dum at jeg luktet på det først. Ikke at jeg egentlig hadde trengt å trykke nesen nedi boksen, for den stinket lang vei bare man åpnet den. Jeg spyr nesten av lukten!

Jeg brukte ti minutter på å overtale meg selv til å drikke den etter jeg hadde blandet den i vann. Heldigvis er det bare en litt stor shot på 0,4 dl. Når jeg først fikk den i meg var den så absolutt ikke så ille som den luktet. Den smakte som en litt svak saft, kanskje. Jeg drikker ikke så mye saft, så jeg veit ikke. 

Men, den var altså helt ok å drikke. I kveld har jeg avsluttet med en citrusdrikk som jeg har gledet meg til i hele dag, jeg som elsker citrus. Og den var så god! Fikk tips om at jeg kunne drikke den to ganger om dagen, og det trur jeg jaggu jeg skal gjøre, så god som den var. Jeg får finne en rutine på det.

Nå skal jeg straks finne sengen, for jeg kjenner jeg er trøtt i dag. Formen er ikke helt på topp enda, etter den sykeuken min nå, men jeg er såpass frisk igjen at jeg skal en tur på jobb i morgen, endelig! Jeg kan telle på en halv hånd hvor lite jeg har vært på jobb på over en måned. Ikke bra! Nei, nu är det natten.

 

Har du hatt en fin dag i dag?

 

____________________

#hverdag #natten #trøtt

____________________

20 kommentarer

Siste innlegg