HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Det nærmer seg sovetid! 

 

Hundene skal få kveldsmat og en liten tissetur og jeg skal se på Million dollar listing før jeg legger meg, men med alt som skal gjøres og må ses går tiden alltid veldig fort. Så det nærmer seg sovetid. Jeg gleder meg egentlig til til å sove, men jeg gruer meg litt til å våkne i morgen. Jeg er støl i dag!


Kveldsmat. Kiwi, på Poul Pava asjett så klart.

Alle veit at dag to er verst når det kommer til stølhet. Håper jeg er bevegelig i morgen. Satser på at det går greit. Min kveldsmat, som var to kiwi, er fortært, så da er det på tide å gi hundene litt mat også. Tisseturen får vente til jeg er ferdig med å se på tv. Da er det bare til å si god natt. God natt!

 

Liker du kiwi?

 

___________________

#hverdag #natten #kiwi

___________________

14 kommentarer

Siste innlegg