HVERDAG- OPPDATERING UKE 21.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Det er jo ikke akkurat noe nytt at det eneste jeg har rukket i dag er en oppdatering for forrige uke. Hvis du gikk glipp av den oppdateringen kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Tirsdag er den verste mandagen, alltid! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Marihøne! Jeg har sett årets første marihøne- hurra!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Torturtrening kaller jeg det! Fy fasiken det var tungt i dag. Helt sikkert veldig effektivt, men jeg trudde jeg skulle dø altså.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Jeg er på tur så da blir det null blogging. 

 

Lørdag: Fortsatt på tur, fortsatt null blogging. 

 

Søndag: Barnedåp til to vakre tantetroll. Null blogging- jeg spiser kake!

 

Det var min uke. Ikke akkurat en aktiv uke her inne, selv på de dagene jeg var her inne, men noe er kanskje bedre enn ingenting? Denne uken blir nok ganske så likt, vil jeg tru. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer
    1. Trenger ikke å blogge så ofte om det ikke passer..man må gjøre det når en har tid og lyst :)) Artig med en liten oppsummering da..og fine bilder <3<3

    2. annebe: Nei, jeg orker sjeldent å blogge når jeg er på tur. Har liksom ikke med meg pc’en og gidder ikke en gang prøve å blogge fra mobilen- jeg nyter heller noen fridager 😉

    3. Er så mye på gang for tida og nå blir det mye reising så rekker knapt å være innom her.. langt mer følge opp innlegg og kommentere. sukk.. skjemmes 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg