OVERRASKENDE OPPLAGT.

Det er så deilig å endelig være på jobb igjen! 

Jeg greide så klart å sovne på sofaen i går, litt for lenge til og med, men jeg sovnet til slutt likevel og jeg har vært overraskende opplagt i dag. Sikkert fordi jeg var så sykt klar for å bli ferdig med ferien. Nå ser jeg frem til en uke fri i oktober. Så krise er det nemlig ikke med ferie, det er bare det at jeg ikke liker ferie midt på sommeren, heller høsten.

Da er det så klart telttur som stå på planen, som jeg nevnte for ikke så lenge siden. Frem til det skal jeg tørke støv av kameraet mitt slik at jeg får oppdatert meg der igjen. Det er veldig så fort man glemmer når man ikke bruker det daglig, eller månedlig til og med lenger. Nå har jeg jo et sykt kamera på mobilen, men jeg vil ha speilrefleksen likevel.

Jeg skal straks ned i kjelleren for å henge opp klær. Det er en sykt plagsom pipelyd – tre pip med noen få minutters mellomrom – som jeg ikke finner ut av. Jeg trudde først det var brannvarsleren til naboen, men nå har jeg vært i alle etasjer, fra loftet og ned i kjelleren, og den lyden kommer ikke her i fra. Jeg skjønner ikke hvor den da kommer i fra.

Jeg oppdaget i alle fall at vaskemaskinen straks er klar når jeg løp opp og ned for å finne ut hvor lyden kommer i fra. Jeg hadde som mål å se bunnen av alle de 4 skittentøyskurvene ned i kjelleren før ferien var over, men det kunne jeg bare glemme! Etter 8 klesvask er det fremdeles 4 fulle kurver der nede. Jeg skjønner det seriøst ikke!

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #planer #ferie

4 kommentarer
    1. Skittentøy blir man lissom aldri ajour med! 🙂 men – så bra at det var deilig å begynne å jobbe igjen! Jeg sliter fortsatt litt med motivasjonen…. klem <3

      1. Nei, helt ferdig blir man aldri, men mens vi har 4 fulle i kjelleren (litt sengetøy og det tar jo plass) så har vi liksom 2 ekstra på badet og gjerne en haug på soverommet og jeg skjønner det ikke for vi har jo ikke mye klær, bortsett fra sykt mye undertøy og en del treningstøy.

        Håper du finner motivasjonen snart – hjelper litt når vi må begynne å stresse for å rekke momsen 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg