NÅ KAN JEG STRYKE MED MED GOD SAMVITTIGHET.

 

Jeg er så sliten at jeg skjelver enda.

 

I dag var det trening igjen. Denne gangen fikk jeg med meg svigermoren min på trampolinetrening. Hu har trent det før, så hu var mer rutinert enn meg. Jeg tok 20 minutter oppvarming på mølla først, så jeg var egentlig sliten før timen begynte. Flaut å si det, men det er helt sant. Jeg fikk høre fra de andre deltagerne sist gang at hu som hadde timen i dag var mye “snillere” enn hu forrige. Forrige gang var det PT’en min som hadde den timen. Hu var der egentlig for å lære.

 

Denne timen var ikke snillere, så det kan jeg fortelle deg bare var tull! I dag var det sykt tungt. Først sto jeg på en trampoline der jeg ikke kunne se instruktøren og det var litt utfordrende siden jeg ikke har vært med på hennes timer før, så jeg kan ikke stegene, eller noe. Jeg prøvde å følge med på de andre, men på et tidspunkt datt jeg ut i latterkrampe da ingen av de gjorde den samme øvelsen. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg hoppet bare rundt som en besatt.

Det får bli gjenbruk fra sist, siden jeg ikke har noen nye bilder å dele.

Jeg fikk hentet meg inn igjen, og ikke lenge etterpå klagde svigers på at hennes trampoline var så myk, og at det blei ekstra tungt. Så vi byttet, og jammen hadde hu rett. Det var drittungt med mykere trampoline. Man måtte jo tråkke mye høyere. Jeg trudde jeg skulle dø litt, på ordentlig. Men vi overlevde 40 minutter med intens trening. Rytmen snakker vi ikke om i dag. Den sugde mer enn flere ganger, for å si det sånn. Det bare funker ikke når både armer og bein skal jobbe samtidig.

 

Når jeg kom hjem var det rett ut på tur med Trollene. Det blei den vanlige runden på rett under en halv time. Faktisk hadde vi godt tempo i dag da jeg ikke ville fyse siden jeg fremdeles gikk i svett treningstøy, under regnbukse, så vi gikk turen på 25 minutter i dag. Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen og føler at jeg kan stryke med resten av helgen med god samvittighet og det har jeg tenkt til å gjøre også. Jeg trur ikke jeg skal bevege meg en millimeter før søndag i alle fall.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #trampolinetrening #kardio

8 kommentarer
    1. Da er det bare å nyte slaraffenlivet med god samvittighet ja..hehe.. 😊 Sikkert både gøy og krevende med trampolinehopping.. koordineringa får komme etter hvert.. God helg 😘

    2. Bra jobba og en god vane. Ble en liten skogstur på meg i dag. På veien hjem måkte jeg litt snø hos en bekjent av meg som i perioder av året jobber i utlandet. Ha en fin kveld.

      1. Takk 🙂 Koselig med skogstur 😀 Hyggelig av deg å hjelpe han med måking når han ikke er hjemme 🙂 Og så er det jo en treningsøkt i seg selv, så skal si du er flink til å holde deg i form 😀

    3. Herlighet! 40 minutters hopping på en slik trampoline er jammen meg bra. Det er veldig tungt å hoppe og trene på slike. Har så vidt gjort det med barnebarna på stor trampoline, så det er tungt nok noen få minutter for meg 😉 God søndag! 😀

      1. Jeg lekte på en stor trampoline her hjemme med søskenbarn og tantebarn- jeg var helt død etter fire minutter liksom 😛 Det her på treningsenteret er sikkert tusen ganger verre, da det er jevnt over intenst hele veien- hjemme kan jeg i det minste ta pause. Ha ha. Men er sikkert god trening, trøster jeg med med 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg