EN LITEN KVELDSTUR PÅ FESTNINGEN.

 

Jeg elsker å gå tur på festningen! 

 

I dag tok Petter og jeg turen sammen med ei kollega og hunden Ronaldo. Ellinor var hjemme. Det nærmer seg løpetid og oppførselen er der etter, så i dag fikk hu pent bli hjemme. Siden Ronaldo er en hannhund tenker jeg det får bli Petter på neste tur også, så vi ikke stresser han opp mer enn nødvendig. Det er ikke bare bare for hannhunder å være rundt løpetid.

Vi gikk litt rundt oppe på festningen. Det har kommet mye snø siden i går så det var helt sykt tungt å gå. Jeg gikk det å peste som ei strandet blåhval jeg liksom, sliten som fy. Det er seriøst tungt å gå i snø! Glatt var det også mange plasser, men vi holdt oss på beina hele veien. Flaks! Nå skal jeg mekke litt hjemmeside før jeg finner sengen. Må lade opp til trening i morgen.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#foto #hund #irskulvehund #fredrikstenfestning

10 kommentarer

Siste innlegg