DET VAR IKKE BARE FORDI JEG HADDE EN BRA DAG.

 

Jeg syns de gjør en viktig jobb! 

 

I dag blei jeg oppringt fra Stine Sofies Stiftelse. Jeg har pleid å kjøpe en kalender av de hvert år, så jeg tenkte det var derfor de ringte i dag. Men i dag ringte de faktisk for å spørre om jeg ville bli Barnerettsfadder. Og det sa jeg så klart ja til. Tidligere støttet jeg både Plan, SOS-Barnebyer og Amnesty, i tillegg til Dyrevernalliansen, Kirkens Bymisjon og litt andre ting gjennom slike sms-tjenester. Når jeg blei syk og gikk ned betraktelig i lønn måtte jeg avslutte de fleste. 

Jeg beholdt fadderskapet i Plan, og Kirkens Bymisjon. Og så har jeg som sagt kjøpt en kalender av Stine Sofie Stiftelsen. I dag sa jeg altså ja til å bli Barnerettsfadder. I tillegg kjøpte jeg en julekortpakke, og jeg fikk kjøpt kalenderen. Damen i andre enden av telefonen blei altså så glad at hu kalte meg gild. Jeg svarte bare at hu traff meg på en bra dag. Men det er ikke helt sant, jeg sa ikke ja kun fordi jeg har en bra dag i dag, men fordi jeg syns de gjør en veldig viktig jobb! 

 

♠ ELEVELE ♠

 

________________________________________________

#hverdag #stinesofiesstiftelse #barnerettsfadder 

________________________________________________

18 kommentarer
    1. Det var en skikkelig bra tittel å få – Barnerettsfadder. Det er noe alle burde bli egentlig. For en viktig sak <3
      Jeg synes du er gild hver dag, hele året. Du og Petter'n, dere er gilde :))

    2. Jeg må si jeg er litt imponert over at du har støttet og støtter så mange forskjellige ting. Flink er du. Du får oppdra meg litt 🙂

    3. frodith: Nå støtter jeg kun Plan, Kirkens Bymisjon, Dyrevernalliansen (trur jeg) og nå Stine Sofies Stiftelse 🙂

      Hvis jeg må oppdra deg så hadde jeg nok sagt at du burde velge Stine Sofies Stiftelse <3

    4. Tror og det høres ut som du er en som støtter mange og bra ting…så tror ikke heller det bare var fordi du hadde en god dag…Du bare er sånn…liker å hjelpe og liker å gi…En flott ting å gjøre når man har mulighet…Ha en god kveld!

    5. Det er mye man kan støtte. Jeg hatt mange kroner til mange gode formål. Men nå i de siste årene har det blitt mindre av den slags på grunn av mindre lønn enn før og andre ting. Håper det går bra med hunden din. Ha en fin kveld.

    6. Fin å kunne støtte viktige saker 🙂 Vi gir fast til Kirkens bymisjon og kreftforeningen ..andre ting sånn litt av og til 🙂 Fin morgendag til deg <3

    7. Toini: Jeg har jo så smått tatt opp igjen noen av de etter jeg fikk jobb og full lønn igjen, og denne gangen velger jeg Stine Sofies Stiftelse fremover SOS-barnebyer. Ikke fordi de ikke gjør en viktig jobb, men greit å faktisk gi støtte til Norske barn også 🙂

    8. Helge: Ja, mye man kan støtte og man kan jo som regel ikke støtte alt. I alle fall ikke jeg som er dødelig som må jobbe hardt for kronene jeg får inn på konto 🙂 Men noe syns jeg er viktig å støtte og det har jeg også mulighet til, heldigvis <3 Takk, det går bra med Petter 🙂

    9. annebe: Kreftforeningen er viktig å støtte <3 Jeg støttet jo de med disse nøkkelringene jeg lager, og så gir jeg litt innimellom der også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg