DEN PERIODEN.

 

Er det mørkt, så er det mørkt. 

 

Mørketiden er her. Ingen tvil om det. Det er mørkt når jeg drar til jobb, og det begynner å skumre når jeg er på vei hjem. Rekker jeg ut med hundene før det er mørkt må jeg huske å utstyre de, og meg selv, med refleks for det er garantert mørkt føre vi er hjemme igjen. Og med det så har jeg selvfølgelig ikke tid til å ta bilder. Jeg løper ikke rundt i mørket å tar bilder liksom. Ikke er det så mye spennende å ta bilde av på strekken mellom bilen og jobb heller. Kun festningen. 

Så da er det den tiden på året da, at det blir mye gjenbruk av bilder. Eneste dagene jeg er hjemme mens det enda er dagslys er jo helgene, så da får man bare satse på fotovær da og passe på å ta bilder av alt man kommer over. Det er bekmørkt ute allerede nå. Jeg skal i grunn bare støvsuge og vaskegulvene, og smårydde litt her og der, og så blir det en liten rusletur med hundene før det blir taco oppe hos naboen litt seinere. Det er fredag liksom. Tacofredag! 

 

♠ ELEVELE ♠

 

_________________________________________________________________

#hverdag #mørketid #mørkt #foto #bilder #helg #taco #tacofredag

_________________________________________________________________

16 kommentarer
    1. Jeg personlig kan være ganske fan av en del bilder som er tatt i mørket, for å si det sånn. Men så er det ikke alltid bare-bare å få til rett blits-lys (sånn eventuelt), korrekt fokus og slik, slike ting som vanligvis er litt enklere i dagslys.. Så akkurat DET gjør at jeg ser bittelitt mørkt på mørket også 😮

    2. Huff ja dette mørket. Det er litt kjedelig sånn sett. Gleder meg til våren og lysere tider. Masse tid og fotolys 😉 Dere må ha en fin taco fredag og god helg 🙂

    3. Blir mye gjenbruk av bilder hos meg også. Jeg rekker ikke tegne noe særlig heller om dagen, og jeg tegnet jo med museplata. Den nye pc-en funker dårlig til det. Så jeg må med en litt spesiell mus jeg har arvet. Men det står mest på tiden…Har den ikke… Mye stress.. Og snart begynner julestresset …:-D

    4. Ja det er nok ikke lett å ta noen bilder nå nei…mørkt når du drar og mørkt når du kommer hjem….Men du har vel noen liggende du også…Ha en god kveld! og nyt helgen!

    5. GJenbruk er det ikke noe galt med. Er’e mørkt, så er’e mørkt 😉
      I dag blir det sikkert fin tur mens det er lyst, og alle motivene som vil fotofanges synes 😀 God lørdag <3

    6. naturogfhoto: Jeg elsker jo mørketiden, men det er så klart litt kjedelig når man sjeldent får tid til å ta bilder 🙂

      Takk- fredagen var fin 😀

    7. Toini: Jeg har dessverre ikke så mye liggende altså- poster jo stort sett alt de dagene jeg tar bildene. Ha ha.. Må bli flinkere der 😛

    8. Aina: Noen ganger er det greit med gjenbruk av bilder også 🙂

      I dag gikk vi bare en rusletur, men jeg fant noen sopp jeg tok bilder av 🙂

    9. Ja, det er sant. Skal innrømme at jeg har strevd litt med å bli fornøyd med mørke-fotos jeg også, så du er ikke helt alene i den bakgata der, for å si det sånn <3 Hmm, apropos.. Var det din arm som rørte skulderen min nå, eller må det ha vært noe(n) andre/ annet? Litt mørkt her som sagt 😮

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg