BLOGGERE- SØTESTE SØTMONSEN OG VERDENS BESTE FRODITH.

 

Disse to altså. 

 

For litt siden vant jeg visst en konkurranse hos Søtmonsen. Jeg var jo i Halden over en måned før jeg var hjemme et par dager tidligere denne uken, så jeg hadde faktisk glemt det. Beklageligvis greier jeg ikke å huske nå hva slags konkurranse det var heller, men premien var uansett veldig søt og fin og praktisk på en og samme gang. Tusen takk, Søteste Søtmonsen


Søteste premiepakken. 

Og så har vi Frodith da, som overrasker med gaver helt uten videre. Denne gangen hadde hu visst sendt ut en søt liten gave til alle som var med i Froggetoget hennes her for litt siden. Så koselig å komme hjem til en søt liten overraskelse. Hu er ei fin ei altså, ingen tvil om det. Tusen takk til verdens beste Frodith også, for en veldig søt overraskelse. 


Se så søt den er da!

Søtmonsen og Frodith er to fantastiske bloggere som jeg leser hver dag. Man må liksom bare ha en liten bit av de hver dag- dagen blir så mye hyggeligere etter en tur inn hos dem begge. Herlige, rett og slett. Frodith har forresten julekalender hver dag frem til jul, så hvis du ikke har fått med deg dagens luke enda må du løpe inn å få det med deg. Moro! Tusen takk til dere begge to, igjen. 

 

Leser du bloggen til Søtmonsen og Frodith?

 

____________________________________________

#bloggere #søtmonsen #frodith #premie #overraskelse

____________________________________________

18 kommentarer
    1. Frodith leser jeg fast – en utroliog kreativ og aktiv dame når det gjelder blogg f.eks julekalendern som startet i dag. Søtmomsen har jeg nok vært innom men leser den sjelden. Ha en fin kveld.

    2. Det var vel trivelige pakker 🙂
      Frodith følger jeg med på, men Søtmonsen får jeg vel legge til dem som jeg må sjekke ut.
      Jeg har forresten også kalender!

    3. Gratulerer til deg! og ja..jeg leser begge disse to herlig damenes blogg..og jeg fikk også for litt siden en flott gave av dem begge to! Så mye fint du fikk…:-)

    4. Gratulerer med gaven fra Søtmonsen ;o)) Jeg fikk også Frogg-premie, en sånn søt fil. Veldig glad for den, for er det noe jeg “aldri” har når jeg trenger det, så er det en fil ;o))

    5. Tante Jul: Søtmonsen er helt klart verdt en tur innom <3

      Så spennende- det må jeg sjekke ut, når jeg kommer hjem fra Oslo i kveld 😀

    6. Vera Lynn: Tusen takk 😀 Veldig fine gaver begge to 😀 Og den filen var jo bare supersøt da- jeg har mange filer, men sjeldent en i nærheten når jeg trenger den- denne skal nok få fast plass i vesken slik at man har en man veit hvor er, om ikke noe annet 😉 he he

    7. Søtmonsen ): Åja, stemmer det <3 ha ha.. Greier jo ikke å huske alt, for i perioder er man jo med på så mye 🙂 he he.. Men det var en kjempefin premie så tusen takk <3

      Morsom historie. Jeg skjønte ikke bæret av hva det hjertet var til.. Så spør jeg da høyt hva det er mens tanten min, onkelen min, kusinen min på 8 år og kristoffer er her hva det er og så svarer nærmest alle i kor at det er en sånn til å ha hunder varme kjeler og slikt.... Bare litt flaut da eller 😛 ha ha.. Den blei tatt i bruk etter fem minutter for jeg hadde nemlig fiskesuppe stående på ovnene 😉

    8. Så heldig du er 😀 hi-hi Og så snill du er som forteller om alt du vinner og linker til oss og greier. Du er best Elevele <3Ha en fin dag <3

    9. Hehe, ja det er mye man glemmer xD Hadde visst vunnet noe til Frodith tidligere også, og det hadde jeg jo glemt 😛
      Hehe, det er sånn gryteklut ^^ Så man kan bruke det til å ha under kjeler ja, og som gryteklut, siden den er bøyelig ^^

    10. Søtmonsen ): Fort gjort- spesielt når jeg ikke hadde vært hjemme på mange uker 🙂 Men tusen takk- var en kjempefin premie <3 Og jeg har brukt den som begge deler nå- helt super 🙂

    11. Hehe, så bra du likte den ;D Kanskje blir det kaker til jul også ;D Haha, jeg må seriøst få delt den litt mer, er så opptatt med eksamen og slikt at jeg glemmer helt av det 😛 Men er jo ikke før på søndag så da har jeg litt tid enda ;P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg