HVERDAG- NÅR MAN ER TRØTT I TRYNET.

 

Man har ikke mer gøy enn man lager selv. 

 

I dag måtte jeg stå opp lenge før solen. Ikke at solen kommer til å komme frem i dag så mye det snør, men! Jeg sleit veldig med å sove i natt. Klokken var over halv tre siste gang jeg så på klokken, så jeg var mildt sagt trøtt når klokken ringte kvart over fem og jeg kun kunne slumre i femten minutter. Til vanlig slumrer jeg i trettifem minutter. Det er svært nødvendig. 


Trøtt i trynet. 

Når klokken var halv seks var det bare til å løpe inn i dusjen. Tanten min skulle nemlig stå på døren rett før seks slik at jeg kunne kjøre henne til Kalnes. Jeg fikk litt noia når jeg sto i dusjen og Kristoffer plutselig banket på døren og kom inn. Min første reaksjon var å skrike ut at han absolutt ikke fikk lov til å tisse mens jeg var der inne! Han skulle heldigvis kun pusse tennene. 


Men pusse tennene må man. 

Tanten min kom på tiden. Jeg var fire minutter forsinket, men det gikk greit. Vi var fremme trettifem minutter før timen hennes, så det var null stress, selv om været var forferdelig i dag. Siden været er som det er bestemte vi at jeg bare skulle slippe henne av og så dra rett tilbake til Halden igjen. Hu kom uansett til å bli hentet inn med en gang, så da var det greit. 


Våkner sikkert snart. 

På vei inn måtte jeg be henne sjekke snapstoryen min da jeg hadde lagt ut en liten film til henne. Filmen er altså at jeg trøtt i trynet står å pusser tennene med det mest hysteriske filteret av dem alle. Vi ler like mye enda vi, selv om vi har begrenset bruken litt for å ikke bruke opp moroa helt. Siden vi ler ler sikkert andre også. Jeg heter Elevele på snapchat, hvis du vil le av meg du også. 

 

Var du ekstra trøtt når du sto opp i dag? 

 

_________________________________

#hverdag #humor #snapchat #filter #latter

_________________________________

36 kommentarer

Siste innlegg