HVERDAG- DET BLIR LITT LANGHELG.

 

I dag er ingen våkendag, akkurat. 

 

Jeg har hatt skallebank i mange dager nå, egentlig hele uken, mer eller mindre. Men i går tok det helt av. Da var det der at hodet mest hadde lyst til å eksplodere. Før hadde jeg ofte vondt i hodet, enten pga mangel på Red Bull, eller fordi jeg ikke var flink til å bruke brillene mine om jeg skulle. 

Nå har jeg sluttet med Red Bull, bortsett fra når jeg er på lange bilturer, og jeg bruker linser. Jeg kan derfor ikke skylde så veldig mye på de to tingene for at jeg har vondt i hodet nå. Jeg har nok bare skallebank for å ha skallebank, sikkert. Samma kan det være, plagsomt er det uansett grunn til hvorfor. 


Fra skogsturen tidligere denne uken.

Jeg sleit skikkelig med å sove i natt pga skallebanken. Jeg er derfor drittrøtt i dag! Jeg har mer eller mindre ligget på sofaen og sovet siden jeg sto opp. Det er ikke litt tull en gang. Jeg har våknet innimellom, men har sloknet like fort. Skallebanken er bedre i dag, selv om den er til stede fortsatt. 

Planen var egentlig at jeg skulle på jobb i morgen, men siden jeg kun skal jobbe 3 dager og helst vil jobbe torsdag og fredag følte jeg det blir greiere å jobbe tirsdag, slik at jeg ikke får helt midt i uken. Det var greit for sjefen, så da blir det heller litt langhelg med i morgen. Jeg overlever det. 

 

Har du hatt en fin søndag så langt? 

 

________________________________

#hverdag #langhelg #helg #skallebank

________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg