HVERDAG- OPPDATERING UKE 31.

 

En liten oppdatering over uken som gikk.

 

Mandag: Som vanlig blei det med den oppdateringen for tidligere uker. 

 

Tirsdag: I morgen begynner jeg på en 28 dagers diett og med det følger det litt forberedelser.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Som Frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay må jeg noen ganger prøve ut litt forskjellig. Serum til øyevipper og bryn er ingen dum ting altså, hvis man mangler litt lengde og fylde. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og hvis du ikke leser bloggen til Unni, og ikke har fått med deg den nye spenningsserien hennes, så må du få den med deg! Spennende er bare fornavnet, nemlig. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: På diett gjør man jo ikke annet enn å spise og drikke. I tillegg driver jeg å maler her hjemme. Slitsomt begge deler. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers var jeg på en liten rusletur med Petter. Angret litt på at jeg ikke tok med kameraet. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Nå er jeg seriøst lei maling! Men, kjøkkenet er ferdig så nå blir det en stund til neste gang! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Noen ganger skjer det at gode venner blir til mindre gode venner. Jeg tok opp kontakten igjen med ei jeg ikke har pratet med på over 8 år. Det gikk overraskende bra.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Noen ting gjør seg veldig godt som motiv på bilder. Jeg liker gamle robåter av tre. Dette er ingen robåt av tre, men den er blå, og jeg liker blå. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers ha Ei heks en uhøytidig utfordring, og den måtte jeg så klart være med på. Det er for seint å bli med selv, men du kan gå inn på bloggen hennes og stemme på det bildet du syns skal vinne. Da bli hu helt sikkert veldig glad. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Man lærte mye rart om marihønen når man var liten. Med årene visste man bedre enn å tru på alt man lærte som liten. Uansett hva er marihønen fin!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Jeg bruker ikke så ofte parfyme at det gjør noe, men det er likevel kjedelig når alle man bruker har gått ut av sortimentet og man snart er tom.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. Jaggu har det blitt blogging hver dag. Og jeg har jo vært ganske så aktiv med både maling og rusleturer med Petter. En fin siste uken i ferien, med andre ord. Kan ikke klage på den, ser man bort i fra at den dietten er litt tung. Men i morgen er siste dagen i uke én, og etter det blir det bedre. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer
    1. Ser jo ut som du har hatt en innholdsrik uke 🙂 Kjekt å møte igjen, og opprette ny kontakt med gamle venner, samme hvor uggent det kanskje var den gangen 🙂
      Jeg klarte ikke å gi noen stemme hos ei heks, litt beslutningsproblemer vet du 😉 Så jeg koste meg bare med å se på alle bildene, og heier på deg og de andre jeg hadde lyst å gi stemme til <3
      Ha en herlig uke <3

    2. Eva: Ja, veldig kjekt å ta opp kontakten igjen 🙂

      Det var vanskelig å stemme, men Frodith sitt var jo priceless, så jeg måtte bare stemme på henne 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg