MARY KAY- SERUM TIL VIPPER OG BRYN.

 

Lash & Brow Building Serum og Lash Primer.

 

1. trinn: Lash & Brow Building Serum

Påfør serumet i et tynt lag langs med øyevippene over og under øyet før du går til sengs. Begynn inne i øyekroken og fortsett utover. Påføres i hårstråenes retning på områder der øyenbrynet er tynt og må forsterkes. Obs! Huden skal være rengjort og kontaktlinser skal tas ut før produktet kan brukes.

Brukes: kveld.

 

1. trinn: Lash Primer

Sveip børsten over øyevippene, nedenfra og opp. Påfør din favorittmaskara før primeren har rukket å tørke, eller bruk primeren separat som en gjennomsiktig maskara.

Brukes: sammen med maskara.

“Gjør øyevippene dine tettere og fyldigere,

og briljer med et fantastisk volum.

Tynne øyebryn blir jevne og velformede,

og det beste av alt er at det tar

bare noen sekunder å påføre hver kveld!

Bruk Lash & Brow Building Serum i 30 dager

og få et oppsiktsvekkende resultat!”

 

Lash & Brow Bulinding Serum

♥ Mer volum til vipper og bryn ♥ Fyldigere, jevnere øyevipper og bryn ♥ Flere og sterkere hårstrå ♥

 

Lash Primer

♥ Spesialutviklet, dobbeltvirkende børste som innkapsler og separerer vippene ♥ Styrker og pleier øyevippene ♥ Løfter øyevippene og gir dem holdbar definering ♥ Gjør vippene fyldigere og får dem til å se lenger ut ♥

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser. 

 

Har du prøvd Lash & Brow Buliding Serum og/eller Lash Primer før? 

 

___________________________________________________

#marykay #lash #brow #serum #øyevipper #bryn #fylde #volum

___________________________________________________

20 kommentarer
    1. Spennende, med mine øyebryn burde jeg klemt på whatever 😀 Holder på med iglow til øyevippene, spent om det funker på mine korte grisebuster 🙂 Lykke til og si fra om det funker 😀 Ha en fiiin kveld <3

    2. Det er litt artig, for jeg blir liksom overrasket over at du er sminke-selger. Jeg glemmer det. Sånn i utgangspunktet så tenker jeg på deg som skikkelig sånn ut i naturen med legger som ikke barberes og null sminke, litt sånn som meg.. Det er artig at du kan gi så forskjellig inntrykk. 🙂 Hi-hi

    3. ladyaugust: Jeg burde ha brukt det på øyenbrynene mine også, men jeg har kun brukt serumet og primeren på øyevippene, og jaggu kan jeg faktisk bruke maskara uten primer nå 😀 Det kunne jeg ikke tidligere- da hadde jeg korte og teite vipper 😛

      Lykke til med iglow- har hørt om det, men ikke så mye om resultater 🙂

    4. frodith: He he.. Jeg er ut i naturen med barberte legger jeg altså 😉 I alle fall for det meste 😛 Men jeg bruker ikke mye sminke sånn ellers 🙂 Men jeg har brukt det serumet i perioder de siste årene og primeren hver gang jeg sminker meg i noen år og ført her om dagen oppdaget jeg at jeg ikke trenger primer i det hele tatt- jeg har jo fått lengre og fyldigere vipper enn jeg hadde før- hurra 😀

    5. Spennende produkter..og jeg har vært inne å lest om den vidunder serumet som finnes der ute nå..iGlow eller noe sånt..En her i bloggblokka som hadde en datter som hadde prøvd, og den ga resultat..så var fristet..men den var jo rådyr! er disse dyre!? og gir de også sånne resultat?

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har kun brukt serumet, på øyevipper, i perioder de siste årene, og har i tillegg brukt primeren hver gang jeg sminker meg. Først i forrige uke brukte jeg kun maskara, da jeg var tom for primer og har glemt å kjøpe ny, og oppdaget at øyevippene mine har blitt både lengre og fyldigere. Jeg har jo ikke tenkt på det siden jeg bruker primeren av ren vane, men det har altså funket veldig bra på meg- hurra 😀

      Det er nok litt dyrt, avhengig av hvordan man ser det. Serumet koster 859 kr og varer ca en måned hvis man bruker det hver dag. Primeren koster 279 kr (den kan brukes som en gjennomsiktig maskara for å gjøre vippene fyldigere).

    7. Det er spennende med disse produktene, spesielt for meg med korte øyevipper. Englebassen brukte iglow og fyttiskjiten de lange, tette øyevippene hun har fått. Det ser ut som hun har på løsvipper når hun tar på maskara. Enda ser jeg nox forskjell på mine…me det skulle ta en måned eller to så jeg får bare fortsette 🙂

    8. Takk for svar..og ja..det er for dyrt for meg altså..jeg gidder liksom ikke legge så mye i den gamle kroppen…hihihih..Er jo ikke noe flink til å sminke meg om dagen..og trives best uten noe…Men må jo være topp for unge mennesker…lykke til!

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Ser den 🙂 Kjøper ikke serumet så ofte at det gjør noe selv, men primeren har jeg brukt hele tiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg