BLOGGERE- SØTMONSEN HAR EN MORSOM PÅSKEKONKURRANSE!

 

Søtmonsen er minst like søt som navnet sitt. Noen kjenner henne kanskje best som Matogkakeoppskrifter.blogg.no

 


Trykk på bildet for å komme til konkurransen til Søtmonsen. 

Konkurranse er gøy. Ekstra gøy blir det når de gjør noe ekstra gøy ut av det, slik som Søtmonsen har gjort med påskekonkurransen hu nå har. Rebus! Hvem liker vel ikke rebus? Trykk deg inn hos Søtmonsen for å bli med på den gøyale påskekonkurransen hennes du også hvis du liker å ha det gøy. 

 

Er du med på påskekonkurransen til Søtmonsen? 

 

_________________________________

#bloggere #konkurranse #påske #rebus

_________________________________

14 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Tihi <3 Spurte ikke en gang om lov, men jeg "stjal" påskeeggbildet ditt 😉 Syns konkurransen var så gøy og jeg brukte sikkert 10 minutter før jeg fikk den første riktig, selv om jeg var helt sikker på at alle de andre var riktige. Likevel greide jeg ikke å komme frem til ordet 😛 ha ha... Da måtte jeg dele så flere kunne ha det litt gøy 😀

    2. Ja jeg så det på morgenen..men ga opp..hodet virket ikke..men skal gå inn å se senere..morsomt med konkuranser…

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg tok den tålig kjapt, trudde jeg, helt til jeg skjønte at det ikke var et ord jeg kom frem til! Ha ha.. Jeg brukte sikkert 10 minutter på den første før jeg klarte å koble ordet 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg