HUND & KATT- ETT HELT ÅR SIDEN.

 

Det er rart å tenke på hvor fort tiden har gått.

 

For et helt år siden i dag hentet jeg hjem Petter. Det er litt rart å tenke på siden jeg egentlig ikke skulle hente han før et halvt år seinere. Han skulle nemlig i utgangspunktet bare være på ferie hos meg noen uker den sommeren. Men brått bare bodde han her fast. 


Fineste lille valpen på vei hjem med resten av flokken.
 

Petter er en fantastisk sjarmerende liten ramp. Han har hatt sine stunder hvor jeg mest bare hadde lyst til å sende han tilbake til oppdretter, men utenom det er han fantastisk på alle måter. Vi er veldig glade og takknemlige for at Petter få bo hos oss. Fineste gutten. 

 

Har du hund på fóravtale?

 

__________________________________________________________

#hundogkatt #hund #irskulvehund #jubileum #valp #heldig #takknemlig

__________________________________________________________

18 kommentarer
    1. Han er jo så herlig han Petter!! Har lett for å bli disse dyra vist de først kommer innenfor døra..eller hjertet.. 🙂 Nei, jeg har aldri hatt på foravtale..har du Petter på det? Syns det høres så skummelt ut å måtte forholde seg til andre, og ikke kunne bestemme helt selv..og kanskje føle på at man MÅ prestere med hunden, og da får jeg prestasonsangst..hihih..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Petter er på fór ja. Jeg hadde aldri hatt hund på fór med hvem som helst, for å si det sånn. Denne oppdretteren er nok en av veldig få, om ikke den eneste, jeg kunne vurdert å ha hund på fór med 🙂 Jeg tenker ikke på det i det hele tatt, i grunn. I mine øyne er Petter min og oppdretter blander seg svært lite, med mindre jeg kommer med tusen spørsmål om ting og tang da 😛 Og så skal han jo stilles ut da, men det tar oppdretter seg av- jeg bare later som jeg trener han 😛 ha ha

    3. Hjelpes så vakkert! Åh, jeg savner å ha hund! Det er så nydelig, på alle måter!
      Tre kjempefine hunder! Håper dere får mange, mange fine stunder sammen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg