HVERDAG- OPPDATERING UKE 33.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Frodith åpnet igjen galleriet sitt for å ha Peter Pan-utstilling. Vinneren er allerede kåret, men ta gjerne turen inn for å se alle de flotte bidragene. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Det beste er å kunne nyte naturen før verden våkner. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers bare må jeg fortelle om en maks klein mail jeg fikk for litt siden. På forhånd, sorry!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Halvveis i 28 dagers dietten var det på tide med en oppdatering. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers er formen betydelig bedre, noe jeg virkelig håper varer. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Noen ganger er man bare dritsliten! Det var en lang kjøretur til Halden i dag. Savner Red Bullen på slike dager altså. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: I dag har jeg vært i begravelse. Bare litt om dagen, liksom. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Har vært i bursdag og litt sånt, så har rett og slett ikke rukket å blogge når jeg først hadde noe å blogge om. 

 

Søndag: Minner som dukker opp på facebook er i grunn veldig greit innimellom. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. En travel uke med jobb, begravelse, bursdag og det som er. Litt sliten etter å ha jobbet ganske mye for første gang på lenge, men en veldig grei uke likevel. Det føles utrolig bra at formen er såpass god og jeg bare håper akkurat det vil vare i lang tid fremover. Kan i alle fall krysse fingrene for det. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

4 kommentarer
    1. Min uke har vært tilbake for fullt i jobb, og litt sjokkartet med alle ting som melder seg på når man er i gang igjen. Men ganske greit også. Fremdeles deilig ute og sånt 🙂 Så fint at du kan jobbe så mye nå da 🙂

    2. frodith: Det er alltid litt “mye” å komme tilbake på jobb etter ferie 🙂 Men det går seg heldigvis som regel fort til 🙂 Ja, i dag er det kjempeflott her hos meg i alle fall- har vært rundt 20 grader i hele dag 😀 Kom nettopp inn fra en tur med Petter og vi blei jaggu varme på turen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg