TRENING OG GÅTUR.

 

Det er søndagen sin det. 

 

 

Men andre er på trening og går tur, ligger Cupid hjemme å sover. Her nyvåken når vi kom hjem fra turen.

 

Det var nesten litt barnslig å tilbringe nesten en time inne på et treningsenter når solen står høyt på skyfri himmel. Men, jeg har bevist de siste 20 årene at gåturer ute ikke er nok trening for meg så da måtte jeg dra på senteret da. Det blei 20 minutter på mølla og 30 minutter med uttøying og styrke. Da var jeg sliten etterpå. Du veit det blir en tung økt når du er sliten allerede fem minutter inn i oppvarmingen. Formen er ikke alltid like god, men jeg overlevde økten jeg planla.

 

Når jeg kom hjem lurte jeg med meg tanten min på tur. Vi skravlet så mye at jeg glemte å ta bilde i det flotte været. Det var et par plussgrader når jeg kom hjem i fra trening så snart er all den snøen som har kommet de siste par dagene helt borte. Det har heldigvis ikke komme så mye snø disse dagene, men nok til at man har måtte skrape bilen. Jeg er lei vinter nå og vil ha vår slik at det tørker opp ute. Vinter er en ting, men alt dette klinet ute er faktisk verre, når jeg tenker meg om.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #styrke #tur #vår #sol

6 kommentarer
    1. Kul katt altså 🙂 Variert trening er vel det beste..Jeg kan ikke trene sånn skikkelig men deilig å være ute å bevege seg litt..Flott i sola her i dag..men kaldt…. Gleder meg veeeeeldig til skikkelig vår nå jeg også 🙂 Klem <3

      1. Han er dødskul, og søt og morsom og herlig- masse personlighet, rett og slett <3

        Jeg prøver meg litt frem med treningen nå og enn så lenge ser det ut til å funke 😀 Jeg liker jo beste å gå en tur med hundene, spesielt når det etter flere dager med drittvær er så fint vær, men jeg må skvise inn litt styrke også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg