KUNNE IKKE VENTE LIKEVEL.

 

Den satans vinteren altså! 

 

Været slår om fortere enn man rekker å se ut fra vinduet med 20 sekunders mellomrom. Vi så på værmeldingen i går og kom frem til at vi like gjerne kunne vente med å bytte til vinterdekk til neste helg. Det var ikke meldt under 7 grader liksom. Men i dag blei det plutselig dritkaldt likevel, det snør innimellom og det er meldt sludd fra i kveld til langt ut på formiddagen i morgen. Da må vinterdekkene på da! Kristoffer er snill å tar begge bilene, så jeg slipper å gjøre så mye. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

___________________________

#hverdag #vinter #vær #bil

___________________________

12 kommentarer
    1. frodith: Jeg trur jeg fryser alle veier. Jeg frøys så sykt i sta at jeg til og med rykket til så jeg lagde grop i smørpakken- det er krise!! :O

    2. Aina: Nei, man får dessverre ikke det, men hadde vært kjekt om man kunne stole på de som jobbet med å fortelle oss hvordan været skal bli 😛 ha ha..

      Ja, veldig kjekt. Før gjorde jeg det selv, men så blei jeg syk og da greide jeg det ikke lenger, så da betalte jeg verkstedet for å gjøre det. Men nå får jeg ikke kaste bort penger på sånt 😛 ha ha..

    3. Ja her kom det også noen få filler..men la seg ikke i dag heller….men været kan man aldri bli klok på…det forandrer seg stadig….Bare å skifte dekk og ta det som det kommer….blir nok sol og ingen snø nå..når dere har skiftet…hihih…Flott bildet!

    4. Toini: Garantert at det ikke blir annet enn sol sol og enda mer sol nå ja 😉 Jeg har piggdekk, men kjører på de med god samvittighet likevel jeg 😛 ha ha

    5. MJmettejosteinsdatter: Takk 🙂

      Nei, det var såvidt man kunne se litt i gresset at det var hvitt, men alt regnet bort før jeg rakk å komme på jobb kl. 07.00 😉 Og det er har regnet i hele dag- heller det enn snø 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg